بهزاد-صدیقی


با رأی چهره های هنری

نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو» صاحب سه پوستر شد

با رأی ۷۰ چهره و هنرمند تئاتر، سه پوستر برای نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو» با کارگردانی ابراهیم پشت کوهی انتخاب شد.

‏۱۶-‏بهمن-‏۱۳۹۸

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران عضو شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر اکبر رادی شد

اعضای شورای سیاستگذاری دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی متشکل از ۱۵ مدیر فرهنگی، هنرمند و استادان دانشگاه انتخاب شدند و نخستین نشست شورای مذکور عصر روز چهارشنبه گذشته در سالن شاهین سرکیسیان خانه تئاتر برگزار شد.

‏۱۳-‏مهر-‏۱۳۹۸

آغاز بخش های رقابتی نمایشنامه خوانی ، مونولوگ و سمینار و مقالات رادی شناسی

اعلام برنامه های روز دوم نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی

شروع اجراهای بخش رقابتی مسابقه نمایشنامه خوانی و مسابقه مونولوگ و آغاز بخش سمینار و مسابقه مقالات رادی شناسی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی از جمله برنامه های روز دوم جشنواره هستند.

‏۱۶-‏دی-‏۱۳۹۷

معرفی آثار راه یافته به بخش نهایی «مسابقه مونولوگ» جشنواره تئاتر اکبر رادی

گروه انتخاب بخش مسابقه مونولوگ نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی ۶ اثر را برای حضور در مرحله نهایی این بخش انتخاب و معرفی کرد.

‏۱۱-‏دی-‏۱۳۹۷

با پیشنهاد و حکم حمیده بانو عنقا

محمود دولت آبادی دبیر افتخاری نخستین جشنواره تئاتر« اکبر رادی» شد

محمود دولت آبادی با پیشنهاد و حکم حمیده بانو عنقا، رییس هیات مدیره موسسه استاد اکبر رادی و شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، دبیر افتخاری این رخداد فرهنگی هنری شد.

‏۱-‏دی-‏۱۳۹۷

آرش رادی:

هدف ایجاد و تثبیت یک نشان فرهنگی اصیل است

عضو گروه داوری بخش مسابقه مقالات رادی شناسی، با انتقاد از بی توجهی به مفاخر ملی و هنرمندان از سوی سیاستگذاران حوزه فرهنگ ، برگزاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی را گامی در جهت رفع این نقایص و توجه به هنرمندانی متعهد به شرافت انسانی و هویت محور همچون اکبر رادی ارزیابی کرد.

‏۲۶-‏آذر-‏۱۳۹۷

ایرج راد:

جشنواره تئاتر اکبر رادی نقش مهمی در توسعه ادبیات نمایشی ایران دارد

آثار کبر رادی در هر برهه ای از زمان قابلیت اجرا داشته و می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

‏۱۹-‏آذر-‏۱۳۹۷

شهرام کرمی:

هدف جشنواره تئاتر اکبر رادی شناساندن استعدادهای جدید است

ارزش ادبیات به عمق و محتوایی است که در نوشته وجود دارد و متاسفانه نویسندگان جدید در عرصه ادبیات نمایشی، به این امر نگاهی سطحی و پیش پا افتاده دارند و به موضوعات مختلف، بیشتر به صورت سطحی و ژورنالیستی می پردازند.

‏۱۴-‏آذر-‏۱۳۹۷