بعدی
like

انتشار مقررات و آئین‌نامه داوری بخش جلوه‌گاه امید جشنواره کودکان و نوجوانان

‏. ‏(‏۲۷-‏تیر-‏۱۳۹۸)

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و بخش‌های خصوصی که علاقه مند به مشارکت، داوری و اهدای جایزه به فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره کودکان و نوجوانان هستند، می‌توانند با رعایت ضوابط و مجموعه مقررات به فیلم منتخب‌شان جایزه دهند.

به گزارش آرت کافه،در راستای حمایت از سینمای ملی، با هدف توسعه و تعامل سازمان‌ها، نهادهای دولتی و بخش خصوصی با هنر و صنعت سینما به ویژه سینمای کودکان و نوجوانان، زمینه مشارکت نهادها و سازمان‌ها در قالب داوری فیلم ها، تحقیق و نگارش فیلمنامه‌های سینمایی، مشارکت در تولید فیلم و حمایت در زمان نمایش فیلم های کودک و نوجوان با عنوان «جلوه گاه امید» فراهم شده است.


سینما @nasrodinmolla جلوه‌گاه امید   جشنواره کودکان و نوجوانان صنعت سینما

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و بخش‌های خصوصی که علاقه مند به مشارکت، داوری و اهدای جایزه به فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره کودکان و نوجوانان هستند، می‌توانند با رعایت ضوابط و مجموعه مقررات ذیل نسبت به داوری آثار جشنواره‌ در بخش ملی اقدام و فیلم های مورد نظر خود را برگزیده و در مراسم اختتامیه به آنها جایزه دهند.

مقررات و شرایط بخش جلوه‌گاه امید
معرفی کتبی حداکثر ۳ داور (که صلاحیت فرهنگی، هنری و علمی ایشان به تأیید دبیرخانه جشنواره برسد)

حداقل میزان مشارکت هر سازمان در بخش ملی: مراکز تجاری مبلغ ۰۰۰ر۰۰۰ر۷۰ ریال و مراکز فرهنگی و هنری ۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال است و بین یک تا دو انتخاب خواهند داشت.

به منظور برنامه‌ریزی مناسب آیین اختتامیه و اعطای جوایز بخش «جلوه گاه امید»، تمام جوایز هنگام تحویل مدارک هر سازمان یا موسسه دریافت می‌شود.

سازمان‌ها و نهادهای شرکت کننده در این بخش می‌بایست نماینده‌ تام‌الاختیار خود را به منظور انجام هماهنگی‌های لازم معرفی نمایند. (نماینده‌ تام‌الاختیار باید از بین داوران انتخابی معرفی شوند.)
برنامه بازبینی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره از سوی دبیرخانه این بخش تنظیم و داوران هر سازمان موظفند در زمان بندی ارایه شده نسبت به تماشا و داوری فیلم‌ها اقدام کنند.

هر سازمان بسته به نوع ماموریت خود می تواند بخش اول: فیلم های ملی در قالب بلند، نیمه بلند و کوتاه یا را انتخاب کند.

نتایج آرای داوری می‌بایست حداکثر یک روز قبل از پایان نمایش فیلم ها و داوری ها ، با امضای داوران محترم معرفی شده به دبیر جشنواره اعلام گردد.
بیانیه سازمان های شرکت کننده در اختیار نشریه روزانه جشنواره و رسانه‌ها قرار می‌گیرد و در مراسم اهدای جوایز خوانده نخواهند شد.

مراسم اهدای جوایز بخش جلوه گاه امید با حضور مقامات و روُسای سازمان ها و نهادها برگزار خواهد شد.

در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد سازمان ها ممکن است این بخش حذف شود و در این صورت جوایز تحویل داده شده به دبیرخانه، عودت خواهد شد.

نهادها، سازمان ها، وزارتخانه ها و دستگاه ها می توانند با تکمیل برگ تقاضای داوری و ارائه آن به دبیرخانه این بخش به آدرس: خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی، مجتمع عباسی، دفتر دائمی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان کد پستی: ۸۱۴۴۹۱۷۸۸۶ تلفن: ۳۲۲۲۵۵۳۵ و تلفکس: ۳۲۲۲۱۲۹۸ اعلام آمادگی کنند.

زمان بندی:
● اعلام فراخوان: ۲۰ تیر
● دریافت پاسخ از سازمان ها: ۲۰ تیر تا ۲۰ مرداد
● اعلام نهایی اسامی سازمان ها و داوران معرفی شده: ۲۲ مرداد