بعدی
like

انتشار فراخوان بخش «مسابقه نمایشنامه نویسی» نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی

‏. ‏(‏۸-‏آبان-‏۱۳۹۷)

فراخوان بخش مسابقه نمایشنامه نویسی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی منتشر شد.

به گزارش آرت کافه، فراخوان بخش نمایشنامه نویسی که به صورت رقابتی و با عناوین نمایشنامه های ایرانی با موضوع آزاد و نمایشنامه های ایرانی با دراماتورژی و اقتباس از آثار استاد اکبر رادی برگزار می شود، اعلام شد. علاقه مندان برای شرکت در این بخش می توانند تا پایان وقت اداری پنجشنبه ۱۵ آذرماه ۹۷ نسبت به ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز به دبیرخانه ی جشنواره اقدام کنند. همچنین اسامی نامزدهای برتر نمایشنامه نویسی نیز سه شنبه۱۸ دی ماه سال جاری اعلام می شود.


تئاتر جشنواره  تئاتر اکبر رادی   بهزاد صدیقی نمایشنامه

شرایط و مقررات شرکت در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره
* پذیرش آثار در بخش رقابتی نمایشنامه نویسی با توجه به اهداف جشنواره و بخش مذکور به کیفیت، تنوع و نوآوری بستگی دارد.
* نمایشنامه هایی که تا کنون در هیچ یک از مسابقات نمایشنامه نویسی شرکت نکرده باشند و به چاپ نرسیده باشند، در این بخش پذیرفته می شوند.
* هر نمایشنامه نویس می تواند با ارائه حد اکثر سه اثر، متقاضی شرکت در این بخش مسابقه باشد.
*چنانچه در هر مرحله ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته شده اثبات شود، دبیرخانه جشنواره تئاتر اکبر رادی، نمایشنامه مورد نظر را از بخش رقابت حذف می کند.
*آثار برگزیده هیات داوران این بخش در آیین پایانی معرفی خواهدشد. جوایز این بخش شامل نشان استاد اکبر رادی، دیپلم افتخار، لوح سپاس و جایزه نقدی است. همچنین اثر برگزیده هیات داوران برای انتشار به انتشارات مروارید معرفی خواهد شد و به چاپ خواهدرسید.

مدارک مورد نیاز
* ارسال سه نسخه از هر عنوان نمایشنامه به نشانی دبیرخانه و همچنین ارسال نمایشنامه در قالب فایلPDF به نشانی الکترونیکی [email protected] .
* ارسال یک قطعه عکس از نمایشنامه نویس به صورت فایل JPEG و خلاصه سوابق وی حد اکثر در یکصد کلمه در فایل Word به نشانی الکترونیکی [email protected] .
* تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

علاقه مندان و متقاضیان می توانند از طریق مکاتبه با پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی [email protected] یا مراجعه حضوری به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران، طبقه دوم و یا تماس با شماره تلفن های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ ، داخلی ۱۱۰ و ۰۹۱۹۹۸۳۹۴۰۵ برای دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی در شش بخشِ مسابقه مونولوگ، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه نمایشنامه‌خوانی، مسابقه مقالات و سمینار رادی‌شناسی، نمایشگاه کاریکاتور با عنوان لبخند با شکوه آقای رادی و نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه ۹۷ توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می شود.