بعدی
like
احمدرضا درویش در پایان هفته فیلم هایش در اصفهان:

مسوولان پس از چهار سال هنوز درباره اکران «رستاخیز» پاسخگو نیستند

‏. ‏(‏۷-‏مهر-‏۱۳۹۷)

همزمان با آخرین روز هفته فیلم احمدرضا درویش و با حضور این کارگردان در سالن سوره حوزه هنری استان اصفهان اختتامیه این برنامه برگزار شد.

به گزارش آرت کافه، در این برنامه احمدرضا درویش ضمن بیان نکاتی در خصوص فیلم های دفاع مقدس و اهمیت آن با اشاره به اینکه ساخت فیلم رستاخیز را وظیفه خود می دانسته است گفت: صاحب این فیلم (رستاخیز) کس دیگری است.وقتی این فیلم در سینمای کشورهای همسایه پخش شد در لحظه ای که حضرت عباس (ع) به شهادت می رسند شیعیان حاضر در سالن ایستادند و هیهات من الذله گفتند و شروع به سینه زنی کردند که برایم جالب بود.


سینما  رستاخیز  احمدرضا درویش آرت کافه اصفهان حوزه هنری

وی در خصوص ساخت موسیقی این فیلم توسط (استیون واربک) خاطرنشان کرد: در صحبت با آهنگساز این فیلم وقتی از او پرسیدم چه چیزی شما را برای ساخت موسیقی این فیلم متقاعد کرد گفت: آن لحظه ای که حضرت عباس (ع) در فیلم مشت پر از آب را نمی خورد مرا به یاد لحظه به صلیب کشیدن حضرت مسیح انداخت و به نظرم در این لحظه او یک آب معنوی نوشیده است و همین صحنه سبب شد تا ساخت موسیقی این فیلم را قبول کنم.

احمدرضا درویش با اظهار دلخوری از عدم پاسخگویی مسوولان در خصوص توقیف این فیلم ادامه داد: نمی دانم چرا پس از ۴ سال که از توقیف فیلم می گذرد مسوولان در این خصوص پاسخگو نیستند.
هفته فیلم احمدرضا درویش به مناسبت هفته دفاع مقدس با اکران فیلم های (آخرین پرواز، کیمیا، متولد ماه مهر، سرزمین خورشید، دوئل) در سالن سوره حوزه هنری اصفهان برگزار شد.