بعدی
like

نمایش شش فیلم کوتاه از موسسه آرسنال در گروه هنر و تجربه

‏. ‏(‏۲۳-‏مهر-‏۱۳۹۷)

گروه سینمایی هنر و تجربه با مشارکت سفارت آلمان در ایران و موسسه آرسنال برنامه ای تحت عنوان «فورم اکسپندد (Forum Expanded) را ۲۸ مهرماه برگزار می کند.

به گزارش آرت کافه، این برنامه که با مشارکت سفارت آلمان و موسسه آلمانی آرسنال برنامه ریزی شده است، شامل نمایش شش فیلم کوتاه و جلسه گفت و گو پیرامون این شش فیلم خواهد بود که ۲۸ مهرماه ساعت ۱۸ در سالن فردوس موزه سینما برگزار خواهد شد.


سینما هنروتجربه  بروس لی در سرزمین بالزاک   ماریا ترزا آلوس   فرانسه

«بروس لی در سرزمین بالزاک» با کارگردانی ماریا ترزا آلوس محصول سال ۲۰۰۷ کشور فرانسه، «فالگوش» (سرزنش ها و شعله ها) به کارگردانی محمدرضا فرزاد محصول سال ۲۰۱۱ ایران، «آیا تا به حال یک خرس کشته¬ای یا جمیلا شدن» با کارگردانی مروا آرسانیوس محصول سال ۲۰۱۴ کشور لبنان، «در باب ساخت فیلم های گریفیث» به کارگردانی هارون فاروکس محصول سال ۲۰۰۶ آلمان، «امروز ۱۱ ژوئن ۱۹۹۳ است» با کارگردانی کلاریسا تیمه محصول سال ۲۰۱۸ آلمان و بوسنی و « Xenogenese » با کارگردانی موریشیتا آکی هیکو محصول کشور ژاپن شش فیلم کوتاهی هستند که در این برنامه به نمایش درخواهند آمد.
خانم استفانی شولت استراتوس (Stefanie Schulte Strathaus) مهمان ویژه این برنامه یک روزه است که پیش از نمایش درباره فیلم ها و همچنین در زمینه فعالیت های موسسه آرسنال و برنامه های فوروم صحبت خواهد کرد. وی در حال حاضر مدیر موقت فورم (Forum) و مدیر فورم اکسپندد (Forum Expanded) است و از سال ۲۰۰۴ به همراهی میلنا گرگور (Milena Gregor) و بیرجت کوهلر (Birgit Kohler) نایب رییسی موسسه آرسنال (موسسه تولید فیلم و ویدئو آرت) را برعهده داشته است.
فورم اکسپندد یکی از بخش های جشنواره فیلم برلین است که با هدف گسترش فهم دقیق از فیلم پایه گذاری شده است. این بخش دامنه گسترده ای از فیلم های معاصر و تاریخی، دیجیتال و آنالوگ، هنر چیدمانی (Installation Art)، اجرا و موسیقی را شامل می شود. فورم و فورم اکسپندد برنامه هایی هستند که توسط موسسه آرسنال (موسسه تولید فیلم و ویدئو آرت) به عنوان بخشی از برلیناله به شکل مستقل انتخاب و طرح ریزی می شوند.
ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است، اما ظرفیت سالن محدود خواهد بود.