بعدی
like

استقبال از نمایش « آرش­نامه»

‏. ‏(‏۹-‏مهر-‏۱۳۹۷)

نمایش «آرش­نامه» ۶مهر۱۳۹۷شمسی در ششمین جشنواره­ بین­ المللی هنر برای صلح به صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبرو شد.

به گزارش آرت کافه،نمایش «آرش­نامه» ۶مهر۱۳۹۷شمسی در ششمین جشنواره­ بین­ المللی هنر برای صلح به صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبرو شد. استقبال تماشاگران از این نمایش، بیش از شمار صندلی­ های تماشاخانه باران بود. به این ترتیب می­ توان «آرش­نامه» را پرمخاطب­ ترین و پرفروش ­ترین نمایش ششمین جشنواره­ بین ­المللی هنر برای صلح به­ شمار آورد.

در میان تماشاگران دکتر رحمت امینی، علی­رضا غفاری، احمد لشینی، محمود بصیری، ناهید مسلمی، محمود یارمحمدلو، پرویز نشاط، پویان گنجی، دکتر امین رهبر، غزاله رشیدی، آزیتا ساعدی و.... حضور داشتند.

« آرش­نامه» در حالی توانست با چنین استقبال گرمی روب­رو شود که بیشتر هنرمندان این گروه نمایش، جوانانی هستند که برای بار اول یا دوم است که صحنه­ تئاتر را تجربه می­ کنند .این نمایش ساعت ۱۳ که ساعت چندان مناسبی بر ای اجرای تئاتر نیست به صحنه رفت.

بازیگران این نمایش، به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: کسری ریاحی­وفا، نگین خامسی، علی طاهری، نرگس عبداللهی، پدرام علی­نژاد، سجاد میرزاییان، کیمیا نوری و عرفان پهلوانی .

آهنگسازی و نوازندگی این نمایش را کیمیا نوری انجام داده و مهیار طهرانی موزیک­ های این نمایش را میکس و مستر کرده است.

هم­چنین آناهیتا مصلحی به عنوان طراح گریم و مشاور کارگردان و پدرام علی­نژاد و عرفان پهلوانی به عنوان طراح صحنه و جامه فعالیت می ­کنند.

دیگر هنرمندان گروه نمایش آرش­نامه عبارتند از: دستیاران کارگردان: مهسا رمضانی و نادیا شاهدی، گرافیست: مانی محمدیان، عکس و فیلم: میلاد اسدخواه، امیر اعتمادی، مجید افشارپور، مهسا رمضانی و مانی محمدیان.

همچنین فیلم ماکت «آرش­نامه» با کارگردانی تلویزیونی علی طاهری، فیلمبرداری مانی محمدیان و سروش اکبری، صدابرداری فرزاد شفایی و با تدوین سروش اکبری آماده شده است.