بعدی
like
با برگزاری مسابقه در فارس

مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آغاز شد

‏. ‏(‏۱۱-‏مهر-‏۱۳۹۷)

با برگزاری مسابقه قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مرحله نخست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سطح استان‌های کشور کار خود را آغاز کرد.

به گزارش آرت کافه، این بخش از جشنواره که بخش تخصصی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است و در جریان آن، شرکت‌کنندگان در استان‌ها که در سایت جشنواره شرکت کرده و فیلم اجرای خود را فرستاده بودند، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در پایان، نفرات برتر استانی به مراحل منطقه‌ای و ملی راه پیدا کنند.


ادبیات مسابقه  قصه‌گویی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان فارس   جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، استان فارس (۱۰ تا ۱۲ مهر)، استان یزد (۱۵ تا ۱۹ مهر) و استان قزوین (۱۶ تا ۱۸ مهر) و پس از آن دیگر استان‌ها و در نهایت استان گلستان تا روز ۲۹ مهر برگزار کننده آخرین جشنواره استانی خواهند بود که در جریان آن کودکان و نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
داوری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی بر عهده داوران محلی است و ناظران ستاد مرکزی کانون در تهران به منظور بررسی سطح کیفی مسابقه و شیوه داوری‌ها در جریان برگزاری مسابقه به عنوان نماینده دبیرخانه حضور خواهند داشت.