بعدی
like

قبای ریاست سازمان سینمایی بر «تن» مرتضی رزاق کریمی

‏. ‏(‏۱۲-‏مهر-‏۱۳۹۷)

مرتضی رزاق کریمی به احتمال زیاد بر مسند ریاست سازمان سینمایی می‌نشیند.

آرت کافه-رفتن محمدمهدی حیدریان حتمی است و شکی در آن نیست. رفتن رییس سازمان سینمایی، دیگر یک واقعیت انکار ناپذیر است و شایعه نیست.دست‌های آشکار و پنهان نیز دیگر توان ندارند او را بر صندلی داغ این پست مهم نگه‌دارند و میخ کنند.


سینما محمدمهدی حیدریان وزیر ارشاد مرتضی رزاق کریمیسیدعباس صالحی

وقتی همگان از رفتن حیدریان مطمئن شدند،بازار شایعات داغ شد تا رییس جدید از لابلای این شایعات سر برآورد.

هر فرد یا گروهی برای رسیدن به منافع شخصی نامی را بر سر زبان ها می انداخت و برخی از رسانه ها نیز،همسو با این افراد یا گروه ها آتش بیار معرکه می شدند تا حرف شان به کرسی بنشیند.نام های مختلفی بر زبان ها جاری و دهان به دهان چرخید،اما واکنش وزیر ارشاد به این شایعات سکوت بود.خونسردی سید عباس صالحی که از ویژگی های وی است،باعث شد تیر خیلی ها به سنگ بخورد.

در محافل عمومی برای مسند نشینی سازمان سینمایی نام های زیادی بر سر زبان ها می افتاد و می افتد،اما در محافل خصوصی،فقط روی یک نام تاکید شد و می شود،مرتضی رزاق کریمی .شاید به مخیله خیلی از خانم ها و آقایان شایع پرداز نیز خطور نمی کرد و نمی کند وی گزینه اول باشد.

ملاقات خصوصی مرتضی رزاق کریمی با وزیر ارشاد که بدون سر و صدا در اواسط همین هفته صورت گرفت،وی را بیش از دیگران به صندلی ریاست سازمان سینمایی نزدیک کرد.

باید منتظر ماند و دید وزیر ارشاد همای سعادت را بر شانه چه کسی می‌نشاند،هرچند که شانه‌های رزاق کریمی از هم‌اکنون آماده فرود این مرغ اقبال است!