بعدی
like

شروع «زندگی از نو» در شبکه پنج

‏. ‏(‏۷-‏مهر-‏۱۳۹۷)

اولین قسمت سریال «زندگی از نو» با تهیه کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی محمد قاسمی شنبه ۷ مهر، از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش آرت کافه، این سریال، داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند.این مجموعه به مولفه هایی چون: محیط زیست ، منابع طبیعی، اقتصاد و... می پردازد.

رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد، متین ستوده، مرتضی ضرابی، محمد علی ساربان، اکبر معززی، حمید رضا سنگیان و..... در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۲ دقیقه ای، برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده که تمامی تصویر برداری این مجموعه در استان گیلان ( شهر تالش ) انجام شده است.

تیتراژ این سریال را حمید رضا ترکاشوند بر اساس شعری از مولانا با آهنگسازی نیما عظیمی نژاد خوانده است.

نویسنده سریال «زندگی از نو» مریم امینی است که آن را بر اساس فیلمنامه ای از آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدیوی نگاشته است. مدیر تولید آندرانیک خچومیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز مهرداد یزدانی، طراح گریم علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس هومن معصومی، مدیر تصویربرداری محمد رسولی و تدوینگر آن علی اصغر صائبی است.صدابرداران این سریال حسین بشاش و مهرداد دادگری و منشی صحنه آن نیز آرزو ابراهیمی و فاطمه رحمانی هستند.

سریال «زندگی از نو» از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۹ خواهد بود.

همچنین پنجشنبه و جمعه هر هفته خلاصه قسمت های پخش در آخر هفته برای مخاطبان نمایش داده می شود.