بعدی
like
در مراسم «ضیافت خاطره ها» صورت گرفت

گلایه هنرمندان پیشکسوت از بیکاری های مستمر و وضعیت معیشتی

‏. ‏(‏۸-‏مهر-‏۱۳۹۷)

هنرمندان پیشکسوت در مراسم «ضیافت خاطره ها» به مناسبت افتتاح موسسه خیریه فرشته های بهشتی برگزار شد، از بیکاری های مستمر و وضعیت معیشتی خود گلایه کردند.

به گزارش آرت کافه، مراسم «ضیافت خاطره ها» به مناسبت افتتاح موسسه خیریه فرشته های بهشتی با حضور جمعی از هنرمندان در رستوران چنارستان برگزار شد. در این مراسم جمعی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، سینما، تلویزیون و موسیقی گرد هم جمع شدند.


سینما محمد شیری  گیتی معینی  نیوشا ضیغمی  جمال اجلالی  محسن قاضی مرادی  مهوش وقاری  داوود حیدری  روح انگیز مهتدی  احسان روزبهانی  عزت الله رمضانی

در ابتدای این مراسم که به همت ارسلان قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون بنیان گذاشته شده بود، بابک نوری بازیگر به عنوان مجری روی سن رفت و از ۷ هنرمند فقید یاد کرد و گفت: ناصر ملک مطیعی، عزت الله انتظامی، پرویز تاییدی، یدالله صمدی، سعید کنگرانی، حسین عرفانی و علی معلم ۷ هنرمندی هستند که در این روز خاص تاریخی از آنها یاد می کنم و امیدوارم همه هنرمندان در سلامتی باشند.

در ادامه ارسلان قاسمی بیان کرد: ممنون که دعوت ما را پذیرفتید و امیدوارم میزبان خوبی برای تان باشیم. قصد داشتیم به بهانه افتتاح موسسه خیریه فرشته های بهشتی جشنی را برپا کنیم که هنرمندان پیشکسوت در آن حضور داشته باشند. همچنین در این موسسه قرار است از هنرمندان پیشکسوت حمایت شود.

خسروی صاحب خیریه نیز گفت: مجوز «فرشته های بهشتی» صادر شده است و این خیریه به طور رسمی و قانونی کار خود را دنبال می کند.


سینما محمد شیری  گیتی معینی  نیوشا ضیغمی  جمال اجلالی  محسن قاضی مرادی  مهوش وقاری  داوود حیدری  روح انگیز مهتدی  احسان روزبهانی  عزت الله رمضانی

اشکان درویشی همسر خسروی نیز عنوان کرد: خوشحالم که این موسسه در تاریخ خاص ۷/۷/۹۷ کار خود را آغاز می کند. به نظرم کار خیر نیازمند مجوز نیست و من امیدوارم همه مان آن قدر به لحاظ روحی و مالی توانمند باشیم که دیگران را ببخشیم و به دیگران ببخشیم.

محمد شیری بازیگر پیشکسوت نیز با گلایه از وضعیت هنرمندان پیشکسوت گفت: متاسفانه در شرایط امروز جامعه حال مردم و هنرمندان خوب نیست و اگر حال هنرمندان خوب نباشد نمی توانند حال مردم را با آثارشان خوب کنند.

وی افزود: بیکاری طولانی مدت و زیاد و مشکلات معیشتی مشکل امروز بسیاری از هنرمندان است و باندبازی ها مانع از کار گرفتن عده ای می شود.


سینما محمد شیری  گیتی معینی  نیوشا ضیغمی  جمال اجلالی  محسن قاضی مرادی  مهوش وقاری  داوود حیدری  روح انگیز مهتدی  احسان روزبهانی  عزت الله رمضانی

شیری با اشاره به خاطره ای از زنده یاد سعید کنگرانی ادامه داد: یادم هست او را در کافه ای که پاتوق مان بود دیدم و خوشحال بود از این که در تئاتر و سینما دوباره حضور می یابد،اما متاسفم که این روزها دیگر نمی توانم با او تلفنی یا حضوری صحبت کنم و از دستش داده ایم.
در ادامه دکتر ناظری گفت: هنرمندان نور چشم ما هستند و ذهن ما سرشار از تصاویری است که آن ها شکل داده اند.
همچنین غلامرضا رمضانی و گیتی معینی با حضور روی سن نسبت به شرایط این روزهای هنرمندان پیشکسوت و باسابقه گلایه هایی را مطرح کردند.
محمد شیری، گیتی معینی، نیوشا ضیغمی، جمال اجلالی، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، داوود حیدری، روح انگیز مهتدی، احسان روزبهانی، عزت الله رمضانی، بابک نوری، هما خاکپاش، اسدالله یکتا، اتابک نادری، علی اوجی، سیامک اشعریون، شهاب اشعریون، مریم وطن پور، فریبا وکیلی، آرش هامون، سپیده عرب نیا، هلن نمازی، غلامرضا اصانلو، محمد احتشامی، دکتر رضا ناظری روانشناس و... از جمله هنرمندان و افرادی بودند که در این مراسم حضور داشتند.