بعدی
like

کوهیار کلاری با «رونا مادر عظیم» در جشنواره Camerimage لهستان

‏. ‏(‏۴-‏آبان-‏۱۳۹۸)

کوهیار کلاری با فیلم برادران محمودی به جشنواره فیلم Camerimage در لهستان می رود.

به گزارش آرت کافه، «شکستن همزمان بیست استخوان» با نام بین المللی «رونا مادر عظیم» در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم Camerimage در لهستان نمایش داده خواهد شد.


سینما  شکستن همزمان بیست استخوان    محسن تنابنده  مجتبی پیرزاده  فرشته حسینی  فاطمه حسینی  فاطمه میرزایی محیی رضایی  سعید چنگیزیان

این جشنواره از ۹ تا ۱۶نوامبر برگزار خواهد شد و فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته برادران محمودی ۱۴ نوامبر در بخش سینمای معاصر جهان به نمایش درمی آید.

جشنواره Camerimage از مهم ترین جشنواره های تخصصی فیلمبرداری در دنیاست و حضور در این جشنواره برای همه فیلمبرداران مهم است . کوهیار کلاری نیز به عنوان فیلمبردار فیلم برادران محمودی در این جشنواره حضور خواهد داشت.

جشنواره فیلم لهستان شامل بخش هایی چون مسابقه اصلی، بخش مستندهای کوتاه و بلند، بخش تلویزیون و سریال، بخش سینمای لهستان، بخش ویدئو آرت، بخش دانشجویی و سینمای معاصر جهان است که در این بخش ها فقط فیلمبرداری فیلم ها مورد قضاوت قرار می گیرد.

فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» هم اکنون در ایران در حال اکران است و محسن تنابنده ،مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی،محیی رضایی، سعید چنگیزیان وعلیرضا استادی در آن نقش آفرینی دارند.
@nasrodinmolla