بعدی
like

دادن باج برای فرار از منجلاب!

‏. ‏(‏۶-‏تیر-‏۱۳۹۸)

آرمین قلی پور،مربی تیم ملی،مدرس داوری و مربیگری،رییس کمیته مربیان،داور و مربی بین المللی بیلیارد،درباره عملکرد رییس فدراسیون بیلیارد و بولینگ و شائبه های مالی به وجود آمده در این فدراسیون، یادداشتی نوشته است که در ادامه می خوانید.

در این یادداشت کوتاه آمده است:


یادداشت   آرمین قلی پور   کمیته مربیان  بیلیارد  فدراسیون بیلیارد و بولینگ قوه قضاییه

هرچند بیان حق کاری سخت برای افراد کور دل بوده وهست،اما این دین بر گردن هر انسانی است تا درد همنوع و هموطن خود را فریاد کند.
دیر گاهی است در عرصه ورزش افرادی به ترکتازی پرداخته و روح با صفای قهرمانی را با آب هوای سواحل پاتایا معامله می کنند!
نزدیک به ٦ ماه پیش در سازمان بازرسی کل کشور حاضر شدیم و جای زخم تخلف های هاشم اسکندری رییس فدراسیون بیلیارد و بولینگ را بر پیکر این فدراسیون نشان دادیم.با هماهنگی های زیاد و جلسات متعدد، بازرسان در این فدراسیون حاضر شده و با بازیکنان تیم ملی صحبت کردند. به گفته خود بازرسان،آنان در این بازرسی با بدترین نوع تخلفات آشنا شدند.
در ٩ سالی که این فرد ریاست فدراسیون را در اختیار دارد، اعزام بازیکنان تیم ملی به تورنمنت های بین المللی با هزینه فدراسیون انجام نشده،بلکه ورزشکاران و مدال آوران هزینه ها را از جیب خودشان پرداخت کرده اند. اگر بازیکنان این حقیقت را آشکار می کردند ،بدون تشکیل کمیته انظباطی محروم و مطرود می شدند.
فرزندان ایران با فشار مالی و با همت زیاد، مدال های رنگارنگی به ارمغان آوردند که متاسفانه جزو رزومه این فرد محسوب شد. وی از این فرصت استفاده کرده و با جعل امضای بازیکنان، از وزارت ورزش هزینه اعزام ها را دریافت و در جیب مبارک فرو برد.
امضا های جعل شده،فاکتورهای تقلبی هتل ها و... در بازرسی وزارت ورزش (شماره پرونده ۳۶۷۵۹۷۵۰۳) پیدا و در کارشناسی خط و با شهادت ورزشکاران، تخلف ها آشکار و این عمل به رسوایی کشیده شد!
رییس فدراسیون برای گذر از این رسوایی سعی دارد با ارعاب و تطمیع بازیکنان ، دادن باج های کلان و استفاده از نفوذ آشنایانش در خارج از فدراسیون راهی برای فرارازاین منجلاب بیابد.
ورزشکاران این رشته ورزشی امیدوارند همان گونه که ریاست محترم قوه قضاییه به صورت شفاهی قول رسیدگی سریع به پرونده تخلفات رییس فدراسیون بیلیارد و بولینگ را داده اند،این مهم هرچه زود تر عملی شود.