بعدی
like

تعطیلی برنامه «نود»،اشتباهی مهلک

‏. ‏(‏۳۰-‏مهر-‏۱۳۹۷)

مدیر جوان شبکه سه، این مهم را باید بداند که برکناری عادل فردوسی پور یا تعطیلی برنامه پر مخاطب «نود»،اشتباهی است مهلک که در مرحله اول دودش به چشم او و تلویزیون خواهد رفت.

آرت کافه-سیدرضااورنگ:برنامه های پرتماشاگر در تمام تلویزیون های جهان از طرف مسوولان آنها،همیشه مورد حمایت قرار می گیرند تا همواره روی آنتن رفته و برای شان سود آوری داشته باشند.
برنامه «نود» که بیشتر از بیست سال است از شبکه سه صدا و سیما پخش می شود،یکی از همین دست برنامه هاست.در این ایام به خاطر ویژگی های این برنامه،علاقه مندان زیادی جذب آن شده اند.


یادداشت سیدرضااورنگ برنامه نود عادل فردوسی پور صدا و سیما

مردم عادت کرده اند برنامه«نود» را با اجرای عادل فردوسی پور ببینند.این موضوعی جا افتاده است و تا کنون تمام مدیران سابق و اسبق تلویزیون آن را پذیرفته اند.دلیل عمده آن جذب اسپانسر این برنامه و پخش آگهی هاست که سود سرشاری را به حساب صدا و سیما واریز کرده است.
وقتی مدیر جدید شبکه سه بر مسند نشست،همگان اطمینان داشتند که جوانی بیش از حد این مدیر تازه منصوب شده گرفتاری هایی را پیش خواهد آورد. اکثریت آنانی که دست روی آتش ورزش و رسانه داشتند،می دانستند که مدیر جدید،برای عرض اندام،پنجه در پنجه عادل فردوسی پور خواهد انداخت و چنین هم شد.
جناب فروغی باید می دانست یا به وی گوشزد می کردند که عرصه مدیریت جای بی صبری و بی تدبیری نیست.وی حتی اگر با شخص فردوسی پور مشکل داشته باشد،باید از او حمایت می کرد تا این برنامه پر بیننده و سودآور همچنان روی آنتن باشد.
این از اصول مدیریت است.هیچ مدیر کارکشته ای در جهان با کسی که به نفع اداره او کار می کند برخورد قهری نمی کند،حتی اگر از او متنفر باشد.اگر غیر از این بود باید در تمام اداره ها تخته می شد.
مدیر جوان شبکه سه، این مهم را باید بداند که برکناری عادل فردوسی پور یا تعطیلی برنامه پر مخاطب «نود»،اشتباهی است مهلک که در مرحله اول دودش به چشم او و تلویزیون خواهد رفت،زیرا فردوسی پور با شناختی که در جامعه پیدا کرده و دوستانی که از وی حمایت می کنند هرگز بیکار نخواهد ماند.هرجا برنامه بسازد مخاطبان خود را خواهد داشت.
رییس صدا و سیما و دیگر مدیران ریش سفید تلویزیون، هرچه سریع تر در این موضوع دخالت کرده و با مدیر جوان شبکه سه و عادل فردوسی پور جلسه گذاشته و این مشکل را به نفع مردم حل کنند.