بعدی
like

نقد و بررسی فیلم «جستجو» در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

‏. ‏(‏۶-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

فیلم سینمایی «جستجو» با کارگردانی آنیش چاگانتی، یکشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۶ تا ۱۹ پس از نمایش با حضور کارشناس متخصصIT و منتقد سینما درچهارمین نشست «سینماIT» فرهنگسرای فناوری اطلاعات نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، «جستجو» یک فیلم هیجان‌انگیز آمریکایی با کارگردانی آنیش چاگانتی و نوشته چاگانتی و سو اوهانیان است.این فیلم از طریق صفحه‌های تلفن‌های همراه هوشمند و نمایشگرهای کامپیوتر روایت و داستان پدری (جان چو) را بازگو می‌کند که تلاش دارد دختر ۱۶ ساله گمشده‌اش (میشل لا) را با کمک یک کارآگاه پلیس (دبرا مسینگ) پیدا کند. این فیلم به عنوان اولین تریلر جریان اصلی هالیوود که نقش اول آن را یک بازیگر آمریکایی -آسیایی بازی کرده، شناخته می‌شود.


سینما  جستجو  فرهنگسرای فناوری اطلاعات آنیش چاگانتی IT

در این برنامه محمد رضا فهمیزی منتقد سینما، حامد کبود جامه کارشناس IT و افشین سروری به عنوان مجری برنامه حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی فیلم از منظر فناوری اطلاعات می پردازند.

علاقه مندان می توانند به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.