بعدی
like
با پایان ساخت موسیقی و طراحی صدا

«مردی بدون سایه» آماده نمایش می‌شود

‏. ‏(‏۵-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

به گزارش آرت کافه،مراحل فنی فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» تازه‌ترین ساخته علیرضا رئیسیان رو به اتمام بوده و به زودی آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر می شود.


سینما  مردی بدون سایه  لیلا حاتمی علیرضا رئیسیان  علی مصفا  فرهاد اصلانی  امیر آقایی  گوهر خیراندیش   به آفرید غفاریان

ساخت موسیقی این فیلم به تازگی توسط ستار اورکی به پایان رسیده و محمدرضا دلپاک نیز مدتی است طراحی و میکس نهایی صدای این اثر سینمایی را آغاز کرده تا رفته رفته مراحل فنی این درام اجتماعی تکمیل شود.

«مردی بدون سایه» چهارمین همکاری لیلا حاتمی با علیرضا رئیسیان است که بازیگران دیگری چون: علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش و به آفرید غفاریان نیز در آن به ایفای نقش‌های متفاوت پرداخته‌اند. دو بازیگر اسپانیایی هم در این تولید مشترک دو کشور مقابل دوربین مسعود سلامی رفته‌اند .

قرار است نخستین نمایش این فیلم در جشنواره سی و هفتم فجر باشد.

در خلاصه داستان «مردی بدون سایه»است: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می آید ،اما حوادثی رمز آلود همه چیز را دگرگون می کند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: علیرضا رئیسیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: هایده صفی‌یاری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، عکس: امیرحسین شجاعی ، موسیقی: ستار اورکی، طراحی و میکس صدا: محمدرضا دلپاک، مجری طرح: مجید کریمی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان و مدیر روابط عمومی: امید عشیری .