بعدی
like

سعید ذهنی «روزهای بیقراری» را می نوازد

‏. ‏(‏۳۰-‏دی-‏۱۳۹۷)

آهنگساز فصل دوم «روزهای بیقراری» انتخاب شد.

به گزارش آرت کافه،فصل دوم سریال «روزهای بیقراری» با کارگردانی کاظم معصومی در آخرین مراحل آماده‌سازی به سر می برد و به تازگی سعید ذهنی قرارداد ساخت موسیقی متن این سریال را امضا کرد.


رادیو تلویزیون  روزهای بیقراری    کاظم معصومی مهتاج نجومی   کاظم هژیرآزاد   صفا آقاجانی   افسانه بایگان   حمیدرضا آذرنگ سعیدذهنی

ذهنی که ساخت موسیقی متن آثاری چون :«رویای زمین»، «فتیله و ماه پیشونی» و «چراغ قرمز» را برعهده داشته ، تصمیم دارد منطبق با سبک روایی داستان «روزهای بیقراری ٢» و به خصوص گره‌های دراماتیک تکان دهنده‌ای که در بخش های میانی سریال شکل می‌گیرد ، موسیقی متن را بسازد.

امیرحسین شریفی تهیه کننده سریال مذاکراتی را با یکی از خوانندگان سرشناس و صاحب آلبوم های پرفروش برای خواندن چند قطعه باکلام برای این سریال آغاز کرده است ؛ خواننده ای که حضورش بعد از وقفه‌ای چندساله در تلویزیون یک سورپرایز خواهد بود.
.
سارا صوفیانی،مجید واشقانی ، فخرالدین صدیق‌شریف ، مهتاج نجومی ، کاظم هژیرآزاد ، صفا آقاجانی ، افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ همراه تعدادی از بازیگران بومی شهرهای تبریز و مشهد در «روزهای بیقراری۲» بازی کرده اند.
.
«روزهای بیقراری۲» به سفارش معاونت سیمای استان ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی(تبریز) تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «روزهای بیقراری۲» آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده، در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود. یک فرش نفیس دوره مشروطه تنها سندی است که ....