بعدی
like

اجرای برنامه گروه هنری «پرنسا» ویژه بانوان

‏. ‏(‏۱۲-‏آذر-‏۱۳۹۷)

گروه هنری ویژه بانوان «پرنسا» با سرپرستی هلیا عرفانیان پانزدهم آذر ماه در تالار حدت روی صحنه می رود.

به گزارش آرت کافه ، گروه هنری پرنسا به سرپرستی وطراحی حرکات هلیا عرفانیان ۱۵ آذر ماه ساعت ۱۴ در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد.


موسیقی گروه هنری ویژه بانوان  پرنسا  هلیا عرفانیان نازنین زینب حیدری  سوگند طاهریان مریم میرصالحی ارغوان بابایی وحیده مقاری

هلیا عرفانیان متولد ۱۳۷۴ است. وی یادگیری باله و رقص را از سال ۱۳۷۷ زمانی که فقط سه سال بیشتر نداشت در کنار استاد هایده کیشی پور آغاز و خیلی زود و در سنین نوجوانی توانست با نشان دادن علاقه و توانایی در کنار مربی خود آموزش به هنرجویان را تجربه کند .او با قرارگرفتن در گروه شیفتگان دل هایده کیشی پور از سال ۱۳۸۰ اجراهای مختلفی را در کارنامه کاری خود ایجاد که از این اجراها می توان به کمدی الهی دانته، شهرزاد، بیان ایرانی، سیمرغ عطار، هفت سین و فستیوال جشنواره کاتاک در هند و کسب مقام اول گروه شیفتگان دل اشاره کرد.

عرفانیان از سال ۱۳۹۱به صورت مستقل و به عنوان مربی، آموزش هنرجویان در تمامی رده های سنی را آغاز و در این راه ابتدا در مراکزی مانند مجموعه ورزشی شهید کشوری، باشگاه ورزشی انقلاب، مدارس و مهدکودک های متعدد فعالیتش را آغاز و سپس با تاسیس یک مرکز آموزش به راهش ادامه داد . در این راه از یادگیری و آموختن با حضور در ورکشاب های تخصصی غافل نماند و روز به روز بر ارتقا کیفیت و تخصص کار خود افزود.

هلیا عرفانیان در ابتدا گروهی را با نام خودش ایجاد کرد، ولی از سال ۱۳۹۵ گروه هنری پرنسا را ایجاد که تاکنون اجراهای متفاوتی را به معرض نمایش گذاشته است که می توان به حرکات نمایشی دخت میهن در سال ۱۳۹۵ در فرهنگسرای نیاوران، اجرای حرکات نمایشی در بنیادهای خیریه و مرکز هنری سوده اشاره کرد .
آخرین کار او از خزر تا خلیج فارس است که با ۶۰ رقصنده روی صحنه تالار وحدت می رود. این اجرا شامل ۱۷ قطعه که دربرگیرنده باله ایرانی، باله معاصر(CONTEMPORARY)، سماع، ایرانی سنتی، ایرانی قاجاری و رقص های فولک ایرانی ( شمالی، کردی و ترکی) است که اجرای همه این قطعات حرکتی نشان دهنده فرهنگ غنی همبستگی ایرانیان است.

بازیگران اجرای خزر تا خلیج فارس عبارتند از :نازنین زینب حیدری، سوگند طاهریان،مریم میرصالحی،ارغوان بابایی،وحیده مقاری،مهرنوش صراف، فائزه پویا،سارا احمدی،آیدا شریف زاده، ملیکا قائدامینی، ندا روایی، نیلوفر لطفی، یاسمینا بختیارزاده، طنین روحانی، مرضیه ناصروند، دیانا منشی، ضحا اسماعیلی، راوک حسینی، ستاره صائبی، پارمیدا امین زاده، ترنم تبیانیان، مارال لباف، هورسا حسین خانی، آدرینا شهبازی، دیانا زمانی کیا، ویانا ارمندپیشه، پگاه محمدی، هلنا محمودنیا، دل آرام محمدی، دنیز خادمی، هانا انصاری، آدرینا محمودی یکتا، درسا صفی زاده، کتایون صفری، سونیا آقا نوری، پارمین حافظی زاده، رعنا فتحی، ملینا اشتری، یسنا فریدنی، هلیا شارعی، آویسا صدیق، تبسم سرتیپی، آرشیدا رشیدی، رومینا بختیارزاده، مهرانا امیری، ارمغان صدف، دنیز اصدقی، گلسا ظفرمند، هانا خیرآبادی، یکتا برزگر، نیکا مشهدی، آیناز پوردباغ، درسا رجول، حسیبا اکبری، آیلین اسماعیل لو، پارمیدا تاجیک، سعیده مساح، سونا رهبر، آمنه گلرنگ، روژین ابراهیمی، ساناز جهانبخش، فرناز قربانی، لیلا پورعلوی، آیداسادات محمدی، سحر رادفر و بشرا خادملو.
موفقیت هلیا عرفانیان و جوانانی مانند او که با عشق و علاقه و پشتکار توانسته اند پله های ترقی را در سنین جوانی طی کنند بی شک سرلوحه مناسبی برای تمامی جوانان این مرز و بوم خواهند بود.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند .