بعدی
like

اکران «سامورایی در برلین» برای کودکان کار و زنان و دختران آسیب دیده

‏. ‏(‏۱۹-‏خرداد-‏۱۳۹۸)

فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» با کارگردانی مهدی نادری برای کودکان کار و زنان و دختران آسیب دیده به نمایش درآمد.

به گزارش آرت کافه ،در مراسم ویژه ای در موزه سینما و با همکاری کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ومحمد جواد حق‌شناس رییس کمیته ،شهرداری منطقه یک،موزه سینما،جمعیت طلوع بی نشان ها،انجمن احیا،خیریه ملائک و با حضور کارگردان و بازیگران فیلم ،«سامورایی در برلین» برای جمعی از کودکان کار و دختران و بانوان آسیب دیده اجتماعی در موزه سینما به نمایش در آمد.


سینما  موزه سینما   شورای اسلامی شهر تهران  محمد جواد حق‌شناس  شهرداری منطقه یک  سامورایی در برلین  مهدی نادری

پیش از نمایش این فیلم مهدی نادری گفت :خوشحالم که این فیلم برای گروهی به نمایش در می آید که تعدادی از آنها تا امروز سینما نرفته اند . امیدوارم که اولین تجربه برای شما خوشایند باشد.

وی ادامه داد : سعی می کنیم ارتباط خود را با اعضای انجمن هایی که در حوزه اجتماعی و آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند ادامه بدهیم. زیرا معتقدیم که این کودکان استعدادهای زیادی دارند و سینما و تئاتر و اصولا هنر راه مناسبی برای تربیت نسل آینده و تبدیل بزه اجتماعی به فرصت طلائی است.

محمد جواد حق شناس نیز با تشکر از سازندگان فیلم سامورایی در برلین تاکید کرد: این اکران اولین بار است که با این روش و با همکاری سینماگران دغدغه مند انجام می شود و از این به بعد هر هفته یک فیلم را برای گروه های آسیب دیده اجتماعی نمایش می دهیم.

در این مراسم نادر مشایخی و محسن حسینی بازیگران فیلم نیز حضور داشتند.