بعدی
like

«بهار نارنج» در رادیو نمایش

‏. ‏(‏۲۸-‏اسفند-‏۱۳۹۷)

همزمان با فرا رسیدن بهار ۹۸ ، رادیو نمایش با پخش برنامه زنده رادیویی «بهار نارنج» به استقبال نوروز می رود.

به گزارش آرت کافه، آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه گفت : «بهار نارنج» ویژه برنامه نوروزی رادیو نمایش است که شامل بخش های متنوعی است و به صورت زنده روی آنتن رادیو نمایش می رود.


رادیو تلویزیون   بهار نارنج  آزاده شاهرخ مهر معصومه عزیز محمدی   مسعود زنوزی راد  شیما جان قربان

وی ادامه داد : در آیتمی نمایشی با موضوع گردشگری ، هر روز به یک شهر و ویژگی های آن می پردازیم و هنرمندانی چون :معصومه عزیز محمدی ، مسعود زنوزی راد، شیما جان قربان و شهریار حمزیان در آن به ایفای نقش می پردازند.

این تهیه کننده رادیوگفت : در آیتمی دیگر با عنوان « مسابقه نوروزی» سعی داریم سطح اطلاعات نمایشی مخاطبان را بالا ببریم ، این بخش را امیر زنده دلان اجرا می کند.همچنین در آیتم «گپ عیدانه» با هنرمندان مطرح عرصه موسیقی ، نمایش رادیویی ، نمایش صحنه ای ، تلویزیون و سینما گفت و گو می شود .

وی خاطر نشان کرد : ارتباط با راهیان نور، پلیس راه هواشناسی از بخش های دیگر از این برنامه است و در آیتم « شصت سی» ، هنرمندان رادیو نمایش به صورت نمایشی به وضعیت راه های کشور می پردازند . این آیتم برای آگاهی بخش و پیشگیری از تصادفات در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن ارتباط با صدا و سیمای مراکز استان ها در خصوص حال و هوای نوروز در شهرهای مختلف ایران از جمله بخش های این برنامه است .

شاهرخ مهر در پایان گفت : مسابقه دیگری نیز در این برنامه به صورت تلفنی و پیامکی در نظر گرفته شده که به موضوعات روزانه می پردازد .

«بهار نارنج» با تهیه کنندگی : آزاده شاهرخ مهر ، گویندگی فاطمه اسحاق تبار، معصومه روح بخش، شیما جان قربان، نویسندگی : محمد سعید السادات و زینب آرمند در بخش آیتم های نمایشی، هماهنگی : داریوش شهبازی و گفت و گوی مهدیه پهلوانی و مینا شعبانی از سوم فروردین ماه ۹۸ ساعت :۹ تا ۱۱ از رادیو نمایش پخش می شود.