بعدی
like
موفقیت رضا مجلسی فیلمساز گیلانی

تندیس جشنواره فیلم کودکان کلکته هند به «کاتی و ستاره» رسید

‏. ‏(‏۸-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

فیلم سینمایی «کاتی و ستاره» با کارگردانی رضا مجلسی همزمان با اکران در سینماهای استان ،تندیس جشنواره بین المللی فیلم کودکان کلکته هند را دریافت کرد.

به گزارش آرت کافه،فیلم سینمایی«کاتی و ستاره» با کارگردانی رضا مجلسی و بازیگران گیلانی، در اقلیم گیلان فیلمبرداری شده و پس از موفقیت در چند جشنواره خارجی وجشنواره فیلم کودکان کلکته هند ، روی پرده سینماهای گیلان رفته است.


سینما جشنواره  فیلم کودکان کلکته هند  کاتی و کوتی رضامجلسی  شهره قمر  آوا یونس نژاد  اصغرکهن قنبریان  حدیث نیکرو  دریا مجلسی  مریم شعبانی  محمد نوری  محمد هندی  فرزاد میرزازاد

«کاتی و ستاره» قصه سفر و ماجرای موجودی تخیلی به نام کاتی است که از سیاره خود به زمین سفر می کند تا همزاد گمشده اش کوتی را بیابد؛ کوتی پیش از این برای یافتن زیباترین چیز به زمین آمده و به سیاره خود برنگشته است؛ کاتی وقتی به زمین می آید با دخترکی به نام ستاره جستجویش را آغاز می کند ...

فیلم «کاتی و ستاره» که در جشنواره سینمای کودک و نوجوان منتخب بخش مسابقه سینمای ایران بوده ،همزمان با اکران سینمایی آن در گیلان، منتخب جشنواره فیلم داکای بنگلادش نیز هست .

شهره قمر، آوا یونس نژاد، اصغرکهن قنبریان، حدیث نیکرو، دریا مجلسی، مریم شعبانی، محمد نوری، محمد هندی و فرزاد میرزازاد بازیگران این فیلم هستند.
منبع:هنرگیلان