بعدی
like

«بچه گرگ ها» دربرج آزادی

‏. ‏(‏۲۵-‏مهر-‏۱۳۹۷)

نمایش «بچه گرگ ها» با نویسندگی نشمینه نوروزی و کارگردانی نرگس هاشم پور از ۳۰ مهر در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می رود.

به گزارش آرت کافه، «بچه گرگ ها» نمایشی است با فضا و مکان خاص که از داخل موزه اصلی برج آزادی با نشان دادن یک پروسه تمرین کارگاهی متشکل از‌ گروهی از بازیگران جوان تمرین کرده آغاز و به سالن اصلی کشانده می شود. این نمایش از ترکیب هنرهای مختلف و با مشارکت هنرمندانی از ایران و آلمان روی صحنه می رود. موضوع نمایش درباره انسان هایی است که در یک دنیای بینابینی دست و پا می زنند و تنها مهارتی که دارنند تمرین کردن است،اما ماهیت این تمرین ها با آنچه ذهن عادت کرده ما، از تمرین می شناسد متفاوت است.


تئاتر  مرصاد بورقان  سپندار اعلم  مهدی قربانی  هدیه اصفهانی  حیان مدیر روستا  آرمیتا حرمتی بچه گرگ ها

مرصاد بورقان، سپندار اعلم، مهدی قربانی، هدیه اصفهانی، حیان مدیر روستا، آرمیتا حرمتی، یاسمن عدل، جمیله صفائی، اطهر ‎نگهبانی، میلاد افواج، علی اصغر حسینی و نورا محمودی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مشاور متن: علی شمس، دستیار کارگردان و برنامه ریزی:آیناز موسایی، طراح صحنه: منوچهر شجاع، طراح گرافیک: Carolyn Steinbeck، طراح صدا: امید دولتخواه، طراح نور:Ruzdi Aliji، تبلیغات فضای مجازی: امیر قایچی(تئاتر بازها)، طراح و ساخت ویدئو:آرمان مقدم، ساخت تیزر: سیاوش نقش بندی و فریده براتی، عکاس: برنا عماری، مدیر تولید و مدیر طرح: عمارت روبرو و مسوول امور بین الملل:کیمیا خطیب زاده.
نمایش «بچه گرگ ها» از ۳۰ مهر تا ۱۴ آبان، همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۸:۱۵ در برج آزادی روی صحنه می رود.
علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.