بعدی
like

جوایز ۴۲۰ میلیارد تومانی اپیک گیمز برای جام جهانی فورتنایت

‏. ‏(‏۲۱-‏فروردین-‏۱۳۹۸)

شرکت «اپیک گیمز» (Epic Games) اعلام کرد جام‌جهانی بازی بتل رویال «فورتنایت» (Fortnite) را برگزار می کند.

به گزارش آرت کافه،این رویداد بزرگ حوزه ورزش‌‎های الکترونیکی قرار است ٢٥ تا ٢٨ جولای (٣ مرداد تا ٦ مردادماه) در کوئینز نیویورک و با جوایزی به ارزش ٣٠ میلیون دلار (٤٢٠ میلیارد تومان) برگزار شود.


فرهنگی بازی فورتنایت استودیوی اپیک دنی زاشر  استوارت سوو Arthur Ashe Endeavor Epic Games Fortnite

اپیک اعلام کرد: می خواهد این رویداد را در ورزشگاه تنیس «آرتور اَش» (Arthur Ashe) برگزار کند که بزرگ‌ترین ورزشگاه تنیس جهان است.

پیش فروش بلیت‌ها از همین حالا آغاز شده و قرار است ١٠٠ نفر از برترین بازیکنان فورتنایت در بخش تک‌نفره و ٥٠ گروه دو نفره‌ برتر جهان در این رویداد مهم حضور داشته باشند. از ٣٠ میلیون دلار جایزه‌ای که در نظر گرفته شده به هر نفر شرکت کننده حداقل ٥٠ هزار دلار و به نفر اول بخش تک‌نفره، ٣ میلیون دلار تعلق خواهد گرفت.

مدیریت برگزاری این رویداد بر عهده‌ موسسه‌ «اندیور» (Endeavor) است که برگزاری رویدادهایی مانند IMG، WME و UFC را نیز در کارنامه دارد.

استوارت سوو معاون ارشد اندیور گفت: ما برای همکاری با اپیک برای برگزارکردن این رویداد، بسیار هیجان‌زده هستیم و اطمینان داریم این رویداد به بزرگ‌ترین رویداد حوزه ورزش‌های الکترونیکی در جهان تبدیل خواهد شد و میلیون‌ها نفر در زمان پخش مستقیم، آن را دنبال خواهند کرد.

دنی زاشر رییس اجرایی مرکز تنیس هم گفت: اپیک و اندیور فوق‌العاده خلاق هستند و خوشحالیم که با آنها همکاری می‌کنیم. فورتنایت کاربران بسیار زیادی دارد و این یک شانس بزرگ برای ماست که استادیوم آرتور اَش را به طریقی دیگر به جهانیان معرفی بکنیم.

بازی فورتنایت استودیوی اپیک، پرطرفدارترین بازی بتل رویال است و با کاربران متعددش که به گفته‌ اپیک بیش از ٢٥٠ میلیون نفر هستند، به یک پدیده‌ فرهنگی تبدیل شده.