بعدی
like
فیلمبرداری فیلم «تاک تیک» تمام شد

درخشش بازیگر ایرانی در محصول مشترک آلمان و اتریش

‏. ‏(‏۵-‏بهمن-‏۱۳۹۸)

فیلمبرداری فیلم «تاک تیک» با بازی انوشیروان محسنی بازیگر ایرانی این فیلم به پایان رسید.

به گزارش آرت کافه،تولید فیلم «تاک تیک» با کارگردانی هانس گونتر بوکینگ(hans-Günther Bücking) و تهیه کنندگی صدا و سیمای اتریش در شهر گراد به پایان رسید.


رادیو تلویزیون  تاک تیک   هانس گونتر بوکینگ hans Günther Bücking آلمان اتریش انوشیروان محسنی ماریون میترهامر Marion Mitterhammer Harald Krassnitzer

فیلمبرداری این فیلم ابتدا در فرودگاه اتریش به مدت ۱۰ روز و پس از تعطیلات کریسمس یک ماه در شهر گراد و در لوکیشن زندان ادامه پیدا کرد.

موضوع «تاک تیک» براساس یک داستان واقعی است که سال ۱۹۸۵ در فرودگاه اتریش رخ داده است و یکی از رویدادهای مهم جهان به شمار می رود.

این فیلم محصول مشترک اتریش و آلمان است و علاوه بر انوشیروان محسنی، هارالد کراس نیتزر (Harald Krassnitzer) و ماریون میترهامر(Marion Mitterhammer) بازیگران سرشناس و بین المللی اتریش و آلمان در آن به ایفای نقش می پردازند؛ همچنین در این فیلم از شخصیت های اصلی پلیس کبرا نیز استفاده شده است.

محسنی پیش از این در عرصه موسیقی و ورزش فعال بوده است و پیش از این چهار دوره قهرمان اروپا در ورزش Thai Boxen، جایزه بهترین هنرپیشه نقش منفی برای بازی در فیلم Mis .Tic ( Austria international film ۲۰۱۷)، جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول برای بازی در فیلم شیرین غیرت خواهر من در سال ۲۰۱۳ و دیپلم افتخار بازیگری برای بازی در فیلم «اسنیف» از یازدهمین دوره جشنواره بین المللى فیلم های ورزشی در تهران را دریافت کرده است.
@nasrodinmolla