بعدی
like

اجرای نمایش «هیپولیت» در جشنواره «آرکاته دِ آرته» ایتالیا

‏. ‏(‏۳۰-‏تیر-‏۱۳۹۸)

نمایش «هیپولیت» در جشنواره بین‌المللی «آرکاته دِ آرته» ایتالیا روى صحنه می رود.

به گزارش آرت کافه،نمایش«هیپولیت» با کاگردانی فرزاد امینی به دعوت «تئاتر تاسکابیله» برگاموی ایتالیا که برگزارکننده فستیوال است،در جشنواره «آرکاته د آرته»، جمعه و شنبه ٤ و ٥ مرداد ماه روی صحنه می رود.


تئاتر  هیپولیت    فرزاد امینی     تئاتر تاسکابیله  برگامو  ایتالیا   جشنواره  آرکاته د آرته

در این جشنواره بین المللی گروه هاى بزرگى نظیر تئاتر ووپرتال پینا بائوش از آلمان و تئاتراودین یوجنیو باربا شرکت می کنند .همچنین استادانی از کشورهای مختلف جهان در حاشیه این جشنواره ورک‌شاپ ها و سمینارهایى برگزار خواهند کرد. فرزاد امینى نیز با سمینارى با عنوان «تراژدى و بدن تراژیک» سخنرانى خواهد داشت.

این دومین حضور بین‌المللی «هیپولیت»بعد از فستیوال تئاتر زوگرافو در آتن-یونان است که در ایتالیا روی صحنه خواهد رفت . طبق جدول اعلامی از سوی دبیرخانه؛ «هیپولیت» در این فستیوال جمعه ٢٦ و شنبه ٢٧جولاى ساعت۲۱:۳۰، در «تئاتر تاسکابیله» شهر برگامو اجرا خواهد شد.

فرزاد امینى، نازنین بهرامى، على تاریمى، رزیتا سبزه قبایى، رها سلیمانى، زهرا سورى نیایش نهاوندى بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل «هیپولیت» عبارتند از: طراح لباس: غزاله فراهانى کیا، طراح کلاه: بهناز على آبادى، عکس: فیاض بهرام، دستیار کارگردان: نازنین زهرا برومند، ویدیو از تمرینات و تیزر: غلامرضا مشیرى.

«هیپولیت»همچنین جولاى ٢٠٢٠ به فستیوال «ریکونترست دوژون تئاترین یوروپین» که در شهر گرانابل فرانسه برگزار می شود دعوت شده است.