بعدی
like

۱۰۷ کشور در دهمین جشنواره سیمرغ شرکت می کنند

‏. ‏(‏۲۸-‏فروردین-‏۱۳۹۸)

مدیر بخش بین الملل از ارسال بیش از ۲ هزار فیلم کوتاه و پویانمایی از ۱۰۷ کشور به دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ خبر داد.

به گزارش آرت کافه، محمدعلی حجازی مدیر بخش بین الملل دهمین جشنواره سیمرغ گفت: باتوجه به اینکه دو هفته به پایان مهلت ارسال آثار باقی مانده، تاکنون ۲۳۰۶ فیلم کوتاه و انیمیشن از ۱۰۷ کشور به دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ ارسال شده و این بخش مورد استقبال دانشجویان فیلمساز سراسر دنیا قرار گرفته است.


فرهنگی محمدعلی حجازی  جشنواره سیمرغ  برزیل  آمریکا  ترکیه  اسپانیا  فرانسه  ایتالیا  انگلیس  روسیه  آلمان

وی تاکید کرد: ۱۰ کشور هند، برزیل، آمریکا، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، روسیه و آلمان با بیشترین تعداد اثر در صدر ۱۰۷ کشور حضور یافته در بخش بین الملل هستند.

در بخش بین الملل جشنواره «سیمرغ»، شرکت کنندگان تنها در بخش فیلم (فیلم کوتاه و پویانمایی) و طراحی پوستر می توانند شرکت کنند.

دانشجویان خارج از کشور برای حضور در جشنواره «سیمرغ» باید آثار خود را با توجه به اولویت‌های موضوعی در حوزه فرهنگ سلامت تولید کنند.

جشنواره بین المللی «سیمرغ» با شعار «سالم زیستن، هنر است» در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان سالجاری در شهر تهران برگزار خواهد شد.