بعدی
like

آغاز فروش اینترنتی سه اجرای نخست «ساعت هشت در کشتی»

‏. ‏(‏۱۹-‏اسفند-‏۱۳۹۷)

نمایش«ساعت هشت در کشتی» با کارگردانی مریم کاظمی فروش بلیت های دو روز اسفند ماه و رزرو بلیت های اولین روز اجرا در سال جدید را آغاز کرد.

به گزارش آرت کافه،سامانه فروش بلیت ایران کنسرت به آدرس www.irannamayesh.com/buy/۱۰۴۸۲ برای روزهای اول و دوم اجرا ، ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه جاری و همچنین ۶ فروردین ماه ۹۸ فعال شده و علاقه مندان می توانند از این طریق نسبت به پیش خرید بلیط های این نمایش اقدام کنند.


تئاتر نمایش ساعت هشت در کشتی    مریم کاظمی اصغر همت  علی فروتن  حمید گلی   مهراد زمانی   حسن همتی

نمایش «ساعت هشت در کشتی» ساعت ۲۰ در تالار هنر روی صحنه می رود و روز جمعه ۲۴ اسفند میزبان عکاسان و خبرنگاران تئاتر خواهد بود. روز شنبه ۲۵ اسفند ماه نیز با حضور خانواده ها ، کودکان و نوجوانان تحت پوشش مراکز حمایتی روی صحنه می رود.

«ساعت هشت در کشتی» نوشته آلریچ هاب با ترجمه حسین فدایی حسین به ماجرای سفر دریایی سه پنگوئن در بزرگ ترین طوفان زمین می پردازد. در این نمایش اصغر همت، علی فروتن، حمید گلی ، مهراد زمانی ، حسن همتی و اعضا گروه تئاتر مستقل به همراه هنرجویان کودک و نوجوان ایفای نقش می کنند.

شماره تلفن های ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ و ۰۹۳۵۷۴۰۸۵۹۷ برای رزرو و هماهنگی اعلام شده اند. بنیاد ها و مراکز خیریه می توانند از طریق شماره ۰۹۳۷۱۷۵۶۶۴۴ برای هماهنگی حضور کودکان تحت پوشش خود در اجرای روز شنبه ۲۵ اسفند ماه اقدام کنند.