بعدی
like
جعفرزاده ایمن آبادی:

توقیف فیلم بدون ارائه برهان قانونی تخلف است

‏. ‏(‏۲۰-‏خرداد-‏۱۳۹۸)

حذف سریال‌های شبکه خانگی در چارچوب سلیقه گرایی برخی اشخاص منطقی نیست، زیرا تهیه کنندگان با این اوصاف به شدت متضرر می‌شوند.

به گزارش آرت کافه به نقل از خانه ملت،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره نیمه کاره ماندن یا توقیف برخی از سریال ها درشبکه نمایش خانگی گفت: فیلم، زمانی که براساس فیلنامه مجوز قانونی ساخت از سازمان مربوطه می گیرد، می بایست در مسیر فیلمنامه حرکت کند و اگر مسیر ساخت فیلم از مسیر فیلم نامه منحرف نشده است، نباید اجازه داد، برخی افراد تنها برحسب روحیه سلیقه گرایی، فیلم وسریال ها را به عنوان یک اثرهنری در شبکه خانگی توقیف کنند.


سینما غلامعلی جعفرزاده  ایمن آبادی مجلس شبکه نمایش خانگی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه های غیر تخصصی مانع فعالیت شبکه‌های خانگی نشوند تصریح کرد: توقیف فیلم ، بدون ارائه برهان قانونی در شبکه نمایش خانگی تخلف است، زیرا خسارت بالایی به سرمایه گذاران فیلم در شبکه نمایش خانگی وارد می کند.

جعفر زاده ایمن آبادی افزود: نباید با سلیقه گرایی توقیف فیلم در شبکه خانگی را در دستور کار قرار دهیم، این امر موجب می شود، سرمایه گذاران انگیزه ای برای ماندگاری در چرخه تولید فیلم در شبکه خانگی را نداشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه فیلم های کارگردانانی که تنها بر حسب سلیقه برخی افراد از شبکه نمایش خانگی حذف شده اند، پیگرد قانونی دارد یادآورشد : قوه قضاییه با افرادی که بدون برهان قانونی موجبات حذف فیلم و سریال های هنری را از گردونه نمایش خانگی رامهیا می‌کنند ،برخورد قانونی کند، زیرا زمانی که فیلم یا سریال توقیف می شود، به شدت تولید کنندگان متضرر می شوند.