بعدی
like
مجله «نیویورک‌تایمز» لیست هفتگی را منتشر کرد

راهیابی کایلی رِید با کتاب «چه سن سرگرم‌کننده‌ای» به فهرست پرفروش‌ها

‏. ‏(‏۲۲-‏دی-‏۱۳۹۸)

مجله «نیویورک‌تایمز» لیست کتابهای پرفروش را منتشر کرد.کایلی رِید نیز با کتاب «چه سن سرگرم‌کننده‌ای» به فهرست راه یافت.

به گزارش آرت کافه به نقل از ایبنا،طبق روال هفته‌های گذشته داستان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دلیا اُونز در رتبه نخست پرفروش‌های بخش آثار چاپی است. علاوه بر این تازه‌ترین اثر کایلی رِید به فهرست پرفروش‌ها راه یافت.پرفروش‌ترین آثار داستانی این هفته عبارتند از:


فرهنگی  جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند    دلیا اُونز کایلی رِید  نیز    چه سن سرگرم‌کننده‌ای   محافظین    جان گریشام   نیویورک‌تایمز

«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز ۷۰ هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته بار دیگر در جایگاه اول پرفروش‌های نیویورک‌تامیز جا خوش کرده است. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت.

«محافظین» نوشته جان گریشام پس از گذشت ۱۲ هفته از انتشار مانند هفته پیش موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. کالن پُست، شخصیت اصلی داستان و وکیل دادگستری وکالت یک پرونده مهم را بر عهده می‌گیرد و با چند قاتل درگیر و زندگی‌اش دگرگون می‌شود.

«چه سن سرگرم‌کننده‌ای» نوشته کایلی رید در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. وقتی پرستار آلیکس متهم به آدم‌ربایی می‌شود همه چیز دچار آشفتگی می‌شود.

«بیمار ساکت» نوشته آلکس میشائیلایدز در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه نخست قرار بگیرد و به برتری ۲۳ هفته‌ای «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» پایان دهد و حالا پس از ۳۱ هفته موفق شد بار دیگر در پنج رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد.. تیو فایبر نگاهی به ماجراهای نقاشی مشهور دارد که پس از شلیک کردن به همسرش سکوت می‌کند و دیگر صحبت نمی‌کند.

«خانه هلندی» نوشته آن پاچت پس از گذشت پانزده هفته از تاریخ انتشار موفق شد در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. وقتی یک خانواده در طول چند دهه از فقر به ثروت می‌رسند و سپس با شوربختی بار دیگر فقیر می‌شوند رابطه فرزندان خانواده با هم دچار مشکل می‌شود.
@nasrodinmolla