بعدی
like
آغاز فصل جدید فعالیت‌های خواننده پاپ با «آی مردم»

امین شکرشکن :طرفداران منتظر آلبوم و کنسرت باشند

‏. ‏(‏۷-‏آذر-‏۱۳۹۷)

امین شکرشکن خواننده موسیقی پاپ کشور، فصل جدید فعالیت‌هایش را با انتشار نخستین قطعه رسمی با نام «آی مردم» آغاز کرد.

به گزارش آرت کافه، امین شکرشکن خواننده موسیقی پاپ کشور، فصل جدید فعالیت‌هایش را با انتشار نخستین قطعه رسمی با نام «آی مردم» آغاز کرد. وی از انتشار موزیک ویدیو و آلبوم رسمی‌اش تا پایان امسال خبر داد و گفت به‌زودی در برنامه «من و شما» به‌عنوان مهمان حضور پیدا خواهد کرد.


موسیقی امین شکرشکن  آی مردم  عبدالجبار کاکایی  پژواک انتظاری  علی کیانی  عباس بنازاده  آرتین زمانی  محمد فلاحی

امین شکرشکن چهره شناخته‌شده در عرصه موسیقی پاپ، فصل تازه فعالیت‌های موسیقایی خود را با همکاری و حمایت محمد آینه چی، آغاز کرده است .طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از قطعه «آی مردم»، دو تک آهنگ دیگر نیز از وی پیش از انتشار نخستین آلبوم رسمی‌اش منتشر خواهد شد.

«آی مردم» از سروده‌ها و ساخته‌های پژواک انتظاری، توسط عباس بنازاده تنظیم‌شده و محمد آینه چی مدیریت تولید آن را بر عهده داشته است.

شکرشکن درباره نخستین قطعه رسمی‌اش بیان کرد:این آهنگ در سبک دیپ هاوس ساخته و تنظیم‌شده است. فضایی عاشقانه و رمانتیک دارد که باکارهای قبلی من تفاوت‌های زیادی دارد . امیدوارم موردتوجه مخاطبان قرار بگیرد. همچنین موزیک ویدیو این قطعه با کارگردانی و تصویربرداری عباس بهشتی آماده انتشار است که در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

این خواننده در مورد آغاز فصل جدید فعالیت‌هایش گفت:طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از انتشار تک آهنگ و موزیک ویدیو «آی مردم»، دو تک آهنگ و یک موزیک ویدیو در پروسه‌های زمانی گوناگون و پیش از انتشار نخستین آلبوم رسمی، منتشر و این قطعات در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی درباره نخستین آلبوم رسمی خود توضیح داد:در این آلبوم با هنرمندان سرشناس موسیقی چون: عبدالجبار کاکایی، پژواک انتظاری، علی کیانی، عباس بنازاده، آرتین زمانی، محمد فلاحی و حسین پور معصومی همکاری داشته‌ام . مراحل تولید و اخذ مجوز نیز به پایان رسیده و تا پایان امسال نسبت به انتشار نخستین آلبوم رسمی‌ام اقدام خواهم کرد که جزییات آن را به‌زودی اعلام می‌کنم.

شکرشکن افزود: از ابتدای سال آینده نیز تور کنسرت‌های من از تهران آغاز می‌شود و در ادامه در شهرستان‌های گوناگون به اجرا خواهم پرداخت . طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، مخاطبان شاهد اجراهای متفاوت خواهند بود.

وی در پایان گفت: «به‌زودی در برنامه «من و شما» به‌عنوان مهمان حضور پیدا خواهم کرد و توضیحاتی را درباره فصل تازه فعالیتم در عرصه موسیقی ارائه می‌کنم.

در ادامه می‌توانید قطعه «آی مردم» با صدای امین شکرشکن را بشنوید و دانلود کنید.