بعدی
like

اجرای ویژه نمایش «دهکده هاپوخان» برای کودکان کار

‏. ‏(‏۵-‏آذر-‏۱۳۹۷)

نمایش عروسکی «دهکده هاپوخان» به کارگردانی حسین عالم­بخش در نمایشی ویژه برای کودکان کار به صحنه می رود.

به گزارش آرت کافه، نمایش عروسکی «دهکده هاپوخان» ساخته حسین عالم بخش که از اول آذر ماه در فرهنگسرای گلستان اجرا شده است در نمایشی ویژه میزبان کودکان کار خواهد بود.


تئاتر  دهکده هاپوخان    حسین عالم بخش مرجان نامورآراد  رها یزدانی  روشنک حاجی‌زاده

این نمایش با حمایت انجمن حمایت از کودکان کار سه شنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور حدود ۲۰۰ کودک کار و برخی از چهره های فرهنگی و هنری کشور در فرهنگسرای گلستان روی صحنه می رود.

اجرای این اثر نمایشی، توسط گروه فرهنگی هنری حواریون و بر اساس نوشته مرحوم ناصر فروغ و بازنویسی حسین عالم‌بخش صورت گرفته است.

محمدرضا بهروز مجری برنامه رنگین کمان به عنوان بازیگر و محمد رحمانی، مرجان نامورآراد، رها یزدانی، روشنک حاجی‌زاده، راحله قبادی، علی جعفری، جواد میدانی، مسعود جلالی‌راد، سعید موسوی راضی، سجاد فسنقری به عنوان عروسک‌گردان و صداپیشه در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

برخی از عوامل این نمایش عبارتند از: محمد رحمانی دستیار کارگردان، معین جواهری ساخت موسیقی، اکرم صانعی طراح عروسک، شیدا درخواستی طراح صحنه، اعظم توکلی زاده روابط عمومی، رامین سفری مشاور رسانه ای، عباس کرمی مشاور تبلیغات و فضای مجازی، حسین بنیاد مسئول هماهنگی و برنامه ریزی و علیرضا یافتیان مسئول پشتیبانی.

نمایش عروسکی «دهکده هاپوخان» با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مدت ۳۰ روز تا آخر آذر ماه، در دو نوبت صبح و شب در سالن فرهنگسرای گلستان اجرا خواهد شد.