بعدی
like
از جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا

«شکستن همزمان بیست استخوان» دو جایزه گرفت

‏. ‏(‏۱۰-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

آخرین ساخته برادران محمودی برنده دو جایزه بین المللی از هشتمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا شد.

به گزارش آرت کافه، درهشتمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا جمشید محمودی برای بهترین فیلمنامه و محسن تنابنده به عنوان بهترین بازیگر مرد معرفی شد.


سینما محسن تنابنده   مجتبی پیرزاده  فرشته حسینی  فاطمه حسینی  فاطمه میرزایی  محیی رضایی   سعید چنگیزیان

جمشید محمودی بعد از گرفتن جایزه بهترین فیلمنامه از حمایت ها و نقش پررنگ برادرش نوید محمودی تهیه فیلم و همچنین بازی درخشان محسن تنابنده و فرشته حسینی تشکر و قدردانی کرد.

این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش بین الادیان و دیپلم افتخار بهترین فیلم آسیایی را کسب کرد.

«شکستن همزمان بیست استخوان» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره بوسان که با نام بین المللی «رونا مادر عظیم» دو جایزه معتبر جشنواره وزول فرانسه را در یافت کرده است بیش از پانزده حضور موفق بین المللی داشته است.

«شکستن همزمان بیست استخوان» محصول مشترک ایران و افغانستان است و به عنوان نماینده اسکار از طرف سینمای افغانستان به آکادمی اسکار معرفی شده بود و پخش بین المللی فیلم برعهده شرکت فرانسوی نوری پیکچرز به مدیریت کتایون شهابی است.

محسن تنابنده ، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی در این فیلم نقش افرینی کرده اند.