بعدی
like
خسرو معصومی در نمایش مردمی «کار کثیف»:

متأسفانه این روزها سینمای اجتماعی خریدار چندانی ندارد

‏. ‏(‏۱۴-‏تیر-‏۱۳۹۸)

مراسم نمایش مردمی فیلم سینمایی «کار کثیف» با حضور بازیگران و عوامل این فیلم در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش آرت کافه، اولین نمایش مردمی فیلم سینمایی «کار کثیف» ساخته خسرو معصومی با حضور بازیگران و عوامل این فیلم در سینما فرهنگ برگزار شد.


سینما  کار کثیف    خسرو معصومی محسن امیریوسفی  محمدرضا دلپاک  حبیب اسماعیلی  وحید موسائیان  پدرام شریفی  الهام نامی  متین ستوده  خیام وقارکاشانی  سیامک اطلسی

در این مراسم خسرو معصومی قبل از آغاز نمایش فیلم گفت: متأسفانه این روزها سینمای اجتماعی خریدار چندانی ندارد و از آن حمایتی نیز نمی‌شود. امیدوارم در میان قدرت‌نمایی برخی از فیلم های کمدی‌، از «کار کثیف» حمایت کنید و مبلغ آن باشید.

وی افزود: «کار کثیف» جزو سینمای داستان‌گوست و به یکی از معضلات روز جامعه یعنی بیکاری پرداخته. از انتخاب تک تک بازیگرانم نیز رضایت کامل دارم. پدرام شریفی بازیگر آینده‌داری است و مطمئن هستم روزهای درخشانی در انتظارش خواهد بود. با خانم الهام نامی نیز پیش از این در فیلم «تابو» همکاری داشتم و این بار در «کار کثیف» وی فرصت بیشتری برای درخشش داشت. سام ولی‌پور بازیگر خردسال فیلم نیز که پیش از این در فیلم «فروشنده» بازی کرده با وجود سن کمش در «کار کثیف» نیز بسیار خوب ظاهر شد.
معصومی در پایان گفت: امیدوارم از تماشای «کار کثیف» لذت ببرید و به دوستان تان نیز توصیه کنید تا به تماشای این فیلم بنشینند.

محسن امیریوسفی، محمدرضا دلپاک، حبیب اسماعیلی، وحید موسائیان، پدرام شریفی، الهام نامی، متین ستوده، خیام وقارکاشانی، سیامک اطلسی، پرویز جاهد، عباس نصیری، دکتر مصطفی مختاباد، عزیزالله حاجی‌مشهدی، مجید قاری‌زاده، یارتا یاران، امیر عابدی، محمدرضا عرب، مهران نائل، همراه Mehmet Taşkın (کنسول فرهنگی سفارت ترکیه در ایران)، bdullah Oskay (کنسول بازرگانی سفارت ترکیه در ایران) و Hūseyin Avni BIÇAKLI (دبیر کل سازمان اکو) از جمله عوامل فیلم و مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

اکران «کار کثیف» از چهارشنبه در سینماهای تهران آغاز شده و ظرف چند روز آینده در سینماهای بسیاری از شهرهای دیگر نیز روی پرده خواهد رفت.
پخش این فیلم برعهده موسسه رسانه فیلمسازان قرار دارد.

عکس: مریم اکبری - سپیده اشرفی و ساخت تیزر: مرتضی مصباح.