بعدی
like

اکران «مردی بدون سایه» از چهارشنبه

‏. ‏(‏۱۲-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

فیلم «مردی بدون سایه» از چهارشنبه روی پرده سینماها می رود.

به گزارش آرت کافه،زمان قطعی اکران «مردی بدون سایه» هفتمین فیلم بلند علیرضا رئیسیان مشخص شده و این فیلم از چهارشنبه هفته جاری در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.


سینما  مردی بدون سایه    علیرضا رئیسیان   به آفرید غفاریان  لیلا حاتمی  پانته آ سیروس  نسیم ادبی  نادر فلاح  علی مصفا

عاشقانه رمزآلود علیرضا رئیسیان که در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است و از بازیگران هر دو کشور بهره می‌برد، سومین فیلم از سه گانه عاشقانه این فیلمساز پس از چهل سالگی و دوران عاشقی است.

همزمان با اعلام این خبر از لوگوی «مردی بدون سایه» که توسط عرفان بهکار طراح لوگو و پوستر این فیلم طراحی شده رونمایی شده است.

حضور لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان و آویسا سجادی در کنار بازیگران اسپانیایی و ایفای نقش‌هایی متفاوت توسط این چهره‌ها از ویژگی‌های «مردی بدون سایه» است.

روایت فیلم داستان فیلمسازی است که درگیر ساخت مستندی درباره خشونت های خانوادگی و قتل های ناموسی می‌شود که رفته رفته زندگی خود او را تحت تأثیر قرار می‌دهد…

علیرضا رئیسیان (تهیه کننده و کارگردان)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، محمدرضا دلپاک (طراحی و ترکیب صدا)، ستار اورکی (موسیقی)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، امیر نوبخت (صدابردار صحنه)، مجید کریمی (مجری طرح)، ایمان توکلی‌(دستیار اول و برنامه ریز)، امیرحسین شجاعی (عکاس)، عرفان بهکار (طراح پوستر و لوگو)، نیکان خبازی (ساخت تیزر) و امید عشیری (مشاور رسانه ای) از عوامل «مردی بدون سایه» هستند.
@nasrodinmolla