بعدی
like
بیوک میرزایی:

نسل جوان نباید نادیده گرفته شوند

‏. ‏(‏۲-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

بیوک میرزایی هنرمند پیشکسوت رادیو، تأتر ، سینما و تلویزیون حمایت خود را از نسل جوان هنرمند اعلام کرد .

به گزارش آرت کافه،این هنرمند در این باره گفت : ما عاشقان نسل جوانی هستیم که ادامه دهنده راه ماهستند ست ، نسل جوانی که با دیدن ، مطالعه کردن و تلاش زیاد ، تلاش می کند پا به پای نسل قدیم ، توانمندی هایش را نشان بدهد.


رادیو تلویزیون جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی  نوایش  رادیو نمایش بیوک میرزایی

میرزایی ادامه داد : در حال حاضر نسل جوان ما بسیار فعال تر از نسل گذشته حرکت می کند و این روزها در میان جوانان ، نابغه هایی را می بینیم که تلاش بسیاری برای رسیدن به خواسته های شان انجام می دهند و نباید نادیده گرفته شوند.

این بازیگرهمچنین درباره بخش مردمی سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی «نوایش» گفت: برگزاری جشنواره های اینچنینی ، بهترین فرصت برای نیروهای غیر حرفه ای است که توانایی خودشان را محک بزنند تا بتوانند خودشان را به گروه های حرفه ای نشان بدهند .

وی در پایان درباره نمایش های کوتاه رادیویی عنوان کرد : در ۱۰ سال اخیر در کشورهای پیشرفته ،آثار نمایشی کوتاه بسیار منسجم تر از گذشته شده و مورد توجه قرار گرفته اند .نمایش کوتاه مانند شعر است ، موجز، تاثیرگذار . چکیده یک رمان می تواند در ۵ دقیقه تبدیل به یک نمایش شنیدنی شود ولی این کار سختی های خودش را هم دارد برای همین باید با آن بسیار حرفه ای برخورد کرد و نباید اهمت آن را نادیده گرفت .