بعدی
like

خائنین به مردم تهران یا خادمین؟!

‏. ‏(‏۲۵-‏تیر-‏۱۳۹۸)

شاید از نظر شما و عده ای دیگر که با اشغال پست های گوناگون و گرفتن حقوق های کلان دولتی و غیر دولتی به اوج رفاه رسیده اند،ریختن بیت المال مردم در گلوی گشاد یک جشنواره و دست اندرکارانش خدمت محسوب شود،اما از نظر ما و مردم گرفتار،خیانت به حساب می آید!

آرت کافه،شهردار تهران:«جشنواره بین المللی فیلم شهر» با شعار «شهروند مسوول، شهر سالم» به ایستگاه هفتم رسیده، فرصت را مغتنم شمرده و به مولفان و مروجان این گونه سینما دست مریزاد گفته و اذعان می داریم که بی شک اگر توجه فیلمسازان و هنرمندان به مقوله ترویج مبانی شهروندی گرایش پیدا کند و تولیدات ایشان به آن بپردازد در نهادینه کردن آداب و اصول درست زندگی شهری در بین مردم با سرعت چشمگیری حرکت خواهیم کرد و ما را به عنوان خادمین شهر در رسیدن به اهداف خود مدد خواهد نمود.


یادداشت ملانصرالدین پیروز حناچی شهردار تهران  جشنواره بین المللی فیلم شهر

ملانصرالدین: عجیب نیست از شهرداری که با شانس و اقبال روی تخت پایتخت ایران نشسته است،چنین پیامی را برای یک جشنواره بی خاصیت،بی هویت و پادرهوا صادر کند.اگر غیر از این بود باید تعجب می کردیم!
جشنواره «فیلم شهر» که هفت دوره است از پول خون مردم تهران و عرق جبین شان ارتزاق می کند،چه گلی به کاکل چرکین این شهر شریف و مردمانش زده است؟
شهردار تازه کار چگونه روی آن را دارد که از نهادینه کردن آداب و اصول درست زندگی شهری توسط جشنواره «فیلم شهر» سخن بر زبان براند؟هفت دوره از برگزاری این جشنواره گذشته است،بگویید چه تغییری در آداب زندگی شهری به وجود آمده است؟چرا شعار بیهوده سر می دهید و پیام نادرست صادر می کنید؟
آقای شهردار،تاراج بیت المال مردم برای برپایی یک جشنواره پر خرج و بی هویت که برای شعارهای تبلیغاتی و قلمبه کردن جیب عده ای خاص راه اندازی شده،خیانت به مردم است یا خدمت به آنان؟
مردم تهران هر روز از کمبود امکانات شهری فریادشان به آسمان است.برای یک کار ساده باید مدام اتاق های شهرداری را بگردند و سر پیش کس و ناکس خم کنند تا شانس بیاورند و شهرداری مشکل شان را حل کند که نمی کند!برای لکه گیری یک کوچه باریک بارها و بارها به مناطق مختلف شهرداری رفته و ده ها نامه تحویل می دهند،اما به درخواست آنان توجهی نمی شود!چگونه است که با یک اشاره،بودجه هنگفت نصیب جشنواره «فیلم شهر» می شود؟!
در شهری که عده ای در گور یا بدتر از گور زندگی می کنند و از حداقل خدمات شهرداری تهران نیز بی بهره اند،چرا بودجه اش باید خرج زرق و برق عده ای مرفه بی درد و بالانشین شود؟
آقای شهردار،هزاران نفر از مردم ندار تهران،روزانه سرشان را تا کمر در سطل های زباله کثیف و آلوده به ده ها مرض فرو می برند تا لقمه نانی به کف آورند!حل مشکل این دردمندان خدمت است یا حق این مظلومان را زیر دست و پای مدیران،دست اندرکاران و مهمانان زیاده خواه جشنواره «فیلم شهر» ریختن؟!
شاید از نظر شما و عده ای دیگر که با اشغال پست های گوناگون و گرفتن حقوق های کلان دولتی و غیر دولتی به اوج رفاه رسیده اند،ریختن بیت المال مردم در گلوی گشاد یک جشنواره و دست اندرکارانش خدمت محسوب شود،اما از نظر ما و مردم گرفتار،خیانت به حساب می آید!
اگر خدا و حق مردم را در نظر نگیرید،روز جزا حساب تان با کرام الکاتبین خواهد بود،شک نکنید!اگر شما و همفکران تان به حق الناس اعتقادی ندارید،ما و مردم داریم.