بعدی
like
پس از ۱۷ سال دوری از صحنه

حسین زمان در برج میلاد روی صحنه می رود

‏. ‏(‏۱۹-‏تیر-‏۱۳۹۸)

حسین زمان پس از ۱۷ سال دوری از صحنه، کنسرتی را با اجرای قطعات خاطره انگیر و جدید سوم مردادماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می کند.

به گزارش آرت کافه،حسین زمان در این کنسرت با همراهی ارکستری ۳۰ نفره و رهبری صابر جعفری روی صحنه خواهد رفت و گلچینی از قطعات گذشته خود را به همراه چند قطعه جدید اجرا می کند. در این برنامه نوازندگانی چون بابک ریاحی پور ، حسن فراهانی و حسین شریفی که سابقه همکاری با حسین زمان را داشتند نیز حضور خواهند داشت.


موسیقی حسین زمان   صابر جعفری سالن میلاد  بابک ریاحی پور   حسن فراهانی   حسین شریفی

خواننده قطعه محبوب مسافر معتقد است حضور دوباره او روی صحنه می تواند به فضای مشوش موسیقی پاپ امروز کمک کند و اجرایش تاثیرگذار باشد. او همچنین قرار است در این اجرا تعدادی از کارهای قدیمی اش را که فرصت اجرای زنده آنها را نداشته همراه آثار خاطره انگیز خود و چند تک آهنگ جدید به اجرا دربیاورد و طلسم ۱۷ ساله دوری از صحنه اش را بشکند.

نخستین کنسرت حسین زمان پس از ۱۷ سال دوری سوم مردادماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای باران» با مدیریت پوریا مطلبی و سرمایه گذاری شرکت «تماس» برگزار خواهد شد .

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند از پنجشنبه (۲۰ تیرماه) ساعت ۱۴ به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

به زودی نشست خبری این کنسرت با حضور حسین زمان برگزار خواهد شد.