بعدی
like

افتتاح نمایشگاه «اولین» در گالری «ناتالی اوبادیا»ی پاریس

‏. ‏(‏۲۴-‏اسفند-‏۱۳۹۷)

نمایشگاه «اولین» از آثار نیما زارع نهندی با همکاری سفارت فرانسه در تهران در گالری «ناتالی اوبادیا» در شهر پاریس افتتاح شد.

به گزارش آرت کافه،نمایشگاه هنرمند ایرانی نیما زارع نهندی با عنوان «اولین» Le Premier با حمایت سفارت فرانسه در ایران و همکاری گالری «دستان» تهران، ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه در گالری «ناتالی اوبادیا» Nathalie Obadia در شهر پاریس، واقع در خیابان کلواتر سن مری، شماره ۳ در کشور فرانسه گشایش یافت و تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.


هنرهای تجسمی نمایشگاه  اولین  نیما زارع نهندی   فرانسه   تهران  گالری  ناتالی اوبادیا   پاریس  نیو آرت

آثاری که در این نمایشگاه، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته‌اند، سعی دارند لحظات حیاتی تحول بشری از خلال زبان و فرهنگ را ترجمه کنند.

نیما زارع نهندی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و فارغ التحصیل مدرسه عالی هنرهای زیبای پاریس است. وی هم اکنون میان پاریس و تهران زندگی می‌کند. تعدادی از نمایشگاه‌ها و جوایز هنری این آرتیست ایرانی که در این سال‌ها به‌دست آورده است، عبارتند از: تحصیلات در آتلیه‌ «دو سِور» پاریس در کشور فرانسه در سال ۱۳۸۵، ورود به دانشکده‎ هنرهای زیبای پاریس در سال ۱۳۸۶، اقامت هنری، عضویت بخش هنری «کاسا دِ ولاسکوئز» مادرید در کشور اسپانیا در سال ۱۳۸۹، برنده‎ جایزه‎ «کازا فالکونیئِری» در نمایشگاه هنری (آرت فِر) «اِستامپا» مادرید در سال ۱۳۹۰، نمایشگاه اشتراکی «اِسپاس اِوُلوسیون ـ پیر کاردن» پاریس در سال ۱۳۹۰، نمایشگاه اشتراکی حلقه‎ هنرهای زیبا در سال ۱۳۹۰، عضو هیات داوران برای جایزه‎ هنری طراحی، نمایشگاه هنری (آرت فِر) «نیو آرت» پاریس در سال ۱۳۹۱، برنده‌ جایزه طراحی دِسان، نمایشگاه هنری (آرت فِر) «دِسان» پاریس در سال ۱۳۹۲، نمایشگاه انفرادی، «کوزا مِنتاله»، دستان+۲ در تهران در سال ۱۳۹۴، نمایشگاه هنری (آرت فِر)، غرفه‎ «زیرزمین دستان» در کشور امارات متحده‎ عربی در سال ۱۳۹۴ و همچنین نمایشگاه گروهی، وی ـ گالری در تهران سال ۱۳۹۶.