بعدی
like

نمایش «دختران زمستان» در جشنواره فیلم دوربان آفریقای جنوبی

‏. ‏(‏۲۱-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

«دختران زمستان» در جشنواره فیلم دوربان آفریقای جنوبی نمایش داده می شود.

فیلم سینمایی «دختران زمستان» با کارگردانی و تهیه کنندگی بهزاد خداویسی که سال ۹۷ برای اولین بار در سومین جشنواره سلامت اکران شد در اولین حضور بین المللی خود در جشنواره دوربان آفریقای جنوبی شرکت می کند.


سینما  دختران زمستان    چهلمین جشنواره دوربان آفریقای جنوبی بهزاد خداویسی هامون سیدی  مهتاب ثروتی  نیلوفرکوخانی امیر حسین همتی  عقیل بهرامی نسیم افشارپور لادن نازی  بهنام قربانی سارا عابدی   بهزاد خداویسی

 این جشنواره که چهلمین دوره آن در برگزار می شود، هرساله در شهر دوربان آفریقای جنوبی برگزار می‌شود و قدیمی‌ترین و بزرگ ترین فستیوال فیلم در منطقهٔ جنوب آفریقاست.

هامون سیدی، مهتاب ثروتی، نیلوفرکوخانی،امیر حسین همتی، عقیل بهرامی،نسیم افشارپور،لادن نازی، بهنام قربانی،سارا عابدی و بهزاد خداویسی بازیگران این فیلم هستند که فیلمنامه آن توسط بهزاد خداویسی و سولماز اعتماد نوشته شده است.

همچنین مرتضی پور صمدی مدیر فیلمبرداری، بهروز معاونیان مدیرصدابرداری، پوریا نوری و علیرضا باقی نژاد عکاسان این فیلم و دکتر بهزاد سلیمانی طراح پوستر آن هستند.

در خلاصه داستان فیلم دختران زمستان آمده است که فیلم داستان افراد یک خانه را روایت می کند که هر یک از چیزی می رنجند، ولی سعی دارند زندگی را طور دیگری رقم بزنند و نقطه اتصال این افراد همین دردهاست!

چهلمین جشنواره دوربان آفریقای جنوبی ۲۷ تیر ماه الی ۶ مرداد ماه ۹۸ در شهر دوربان برگزار می شود.