بعدی
like

نمایش و نقد و بررسی مستند « دیپ وب» در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

‏. ‏(‏۹-‏مهر-‏۱۳۹۸)

فیلم مستند «دیپ وب » با کارگردانی الکس وینتر، پنجشنبه ۱۱ مهر ماه ساعت ۱۵در دوازدهمین نشست تخصصی «سینما IT » فرهنگسرای فناوری اطلاعات، پس از نمایش، با حضور دبیر انجمن باک چین ایران نقد و بررسی می شود.

به گزارش آرت کافه،فیلم «دیپ وب » با کارگردانی الکس وینتر سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و پژوهشی است و در آن کیانورریوز به هنرمندی پرداخته‌است.


سینما  دیپ وب     الکس وینتر  پ   سینما IT     فرهنگسرای فناوری اطلاعات

این فیلم مستندی در موردظهور اینترنت جدیدی است به نام «دیپ وب» یا «دارک وب» که بدون ردیابی است و ثبت نشده است . این سرویس بسیار خطرناک و خارج از قانون است و اف بی ای همیشه به دنبال فعالان در این شبکه هاست. این سرویس مخفی و خطرناک پایه خیلی از جرم هاست که بدون اجرای عدالت در مورد آنها همچنان ادامه دارند.

در این برنامه یاشار راشدی دبیر انجمن بلاک چین ایران، حامد کبود جامه کارشناس IT و افشین فکوری منتقد سینما و مجری برنامه حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی نکات فناوری اطلاعات در این فیلم می پردازند.

علاقه مندان می توانند برای تماشای فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی پس از ثبت نام به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۲۵ تماس بگیرند.
@nasrodinmolla