بعدی
like

تجدید چاپ رمان «یادت نرود که...» یاسمن خلیلی‌فرد

‏. ‏(‏۹-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

رمان «یادت نرود که...» نوشته یاسمن خلیلی‌فرد به چاپ هشتم رسید.

به گزارش آرت کافه،«یادت نرود که ...» داستان کیوان کامیاب و فروغ شکیباست. آدم‌هایی که بر اثر چرخش های روزگار از هم جدا افتاده اند و به واسطه‌ اتفاقی مجدداً بر سر راه هم قرار می‌گیرند و گذشته‌ خود را‌ مرور‌ می‌کنند، اما آینده نامعلوم و مبهم است خصوصا با حضور اطرافیانی که هریک نقشی بر گذشته فروغ و کیوان داشته‌اند و همچنان ایفاگر‌ نقش هایی در زندگی آن دو هستند ...
«یادت نرود که...» داستان تنهایی آدم‌های دنیای معاصر امروزی‌ است.


فرهنگی  یادت نرود که    یاسمن خلیلی‌فرد نشرچشمه بانی فیلم  شرق  هنرمند  اعتماد  جام جم

این کتاب را نشر چشمه در ۱۰۰۰ نسخه منتشر کرده و به‌تازگی به چاپ هشتم رسیده است. «یادت نرود که...» اولین بار در پاییز سال ۱۳۹۴ منتشر شد.

یاسمن خلیلی‌فرد نویسنده‌ کتاب ۲۸ ساله است و سال هاست به عنوان منتقد سینمایی در نشریات مختلف از جمله روزنامه های بانی فیلم، شرق، هنرمند، اعتماد، جام جم، مجلات کرگدن، فیلم، هنر و‌ تجربه و ... به نوشتن نقد مشغول است.

این کتاب نخستین کتاب اوست . وی پس از «یادت نرود که ...» کتابهای «نقش جنگ بر سینمای غیرجنگی ایران» و «انگار خودم نیستم» را منتشر کرد و کتاب جدیدش «فکرهای خصوصی» به‌زودی منتشر خواهد شد.

پاراگرافی از کتاب:
اگر در زندگی هر آدمی یک نفر بود که بدون نیاز به هیچ توضیحی همیشه او را درک می‌کرد همه‌ آدم‌ها خوشبخت بودند؛ آن وقت دیگر همان یک نفر برای همه‌ عمر کافی بود؛ می‌شد یک یار ابدی.
@nasrodinmolla