بعدی
like
بررسی اکران نوروز در اولین جلسه مدیران سازمان سینمایی

برگزاری جلساتی که هیچ دستاوردی ندارد!

‏. ‏(‏۲۰-‏فروردین-‏۱۳۹۸)

اولین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی در سال جدید برگزار شد.

به گزارش آرت کافه، در ابتدای این جلسه که با ریاست حسین انتظامی برگزار شد، سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان گزارشی را از اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده و استقرار سینما سیار در کمپ ها ارائه کرد.


سینما حسین انتظامی   سید صادق موسوی   انجمن سینمای جوانان محمود اربابی ابراهیم داروغه زاده

در ادامه رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی مطالبی را در خصوص بودجه سال ۹۸ مطرح کرد و با تاکید انتظامی مقرر شد موسسات جزییات برنامه هایشان را برای اختصاص بودجه اعلام کنند.

بررسی وضعیت اکران نوروز سومین بحث مطرح شده در جلسه امروز بود که ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت و محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان گزارشی را ارائه کردند.

محمود اربابی با ارائه آماری از ۲۵ اسفند تا ۱۹ فروردین، مجموع فروش را ۴۰ میلیارد تومان و تعداد مخاطب را دو میلیون و ۹۰۰ هزار نفر اعلام و از افزایش فروش و مخاطب نسبت به زمان مشابه سال های قبل خبر داد.

آرت کافه:محمود اربابی در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی از افزایش مخاطب و فروش سینماها گفت (هرچند که به این آمارها نمی شود چندان تکیه کرد)،اما نگفت این تعداد تماشاگر نسبت به جمعیت هشتاد میلیونی ایران چه جایگاهی دارد و اعتراف نکرد که این، یعنی یک ورشکستگی کامل !طبق اخبار رسیده نسبت به سال گذشته مخاطب ریزش داشته و افزایش فروش را نیز همگان باور داشته و بیان کرده اند که به خاطر بالا رفتن نرخ بلیت سینما ها بوده است!از این دست جلسات مرتب و بیشمار برگزار شده و می شود،اما هرگز نتیجه ای در برنداشته و نوازشی بر سر سینمای ایران نبوده و نخواهد بود!
بهتر است جلسات مفیدتری برگزار شده و به رفع مشکلات پرداخته و در رفع آن بکوشند!