بعدی
like

اعلام آمار مخاطبان نمایش‌های «تروما » و « حریق»

‏. ‏(‏۱۲-‏آذر-‏۱۳۹۷)

نمایش‌های «تروما» با ۵۰۶۵ مخاطب، و «حریق» با ۲۲۷۶ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش آرت کافه، نمایش‌های «تروما» با کارگردانی افسانه ماهیان با ۵۰۶۵ مخاطب و «حریق» با کارگردانی افروز فروزند با ۲۲۷۶ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.


تئاتر  تروما  افسانه ماهیان   حریق  افروز فروزند   تماشاخانه ایرانشهر

نمایش‌های «تروما» و«حریق» که از ۴ آبان به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه با ۸۰۰۰ مخاطب پایان دادند.

نمایش «تروما» با کارگردانی افسانه ماهیان در ۲۶ اجرای خود پذیرای ۵۰۶۵ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۶۹۲ مخاطب با بلیت‌های ۶۰ و ۵۰ هزارتومانی، ۹۸۳ مخاطب با بلیت‌های ۴۰،۳۰ و ۲۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۹۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «تروما» طی ۲۶ اجرا مبلغ ۲۳۸ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان بوده است.

نمایش «حریق» با کارگردانی افروز فروزند نیز در ۲۴ اجرای خودپذیرای ۲۲۷۶ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۲۲۸ مخاطب با بلیت‌های ۴۵،۴۰ و ۳۰ هزارتومانی، ۶۸۸ مخاطب با بلیت ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۶۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «حریق» طی ۲۴ اجرا مبلغ ۷۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان بوده است.