بعدی
like

توقف «عاشقانه‌های خیابان» قبل از ایستگاه پایانی

‏. ‏(‏۱۸-‏تیر-‏۱۳۹۸)

«عاشقانه‌های خیابان» که در میان استقبال مخاطبان شرایط خوبی را در سالن استاد سمندریان تجربه می‌کرد، لغو مجوز و توقیف شد.

به گزارش آرت کافه نمایش «عاشقانه‌های خیابان» با کارگردانی شهرام گیل آبادی در شرایطی که تمام بلیت‌های اجرا تا روز جمعه؛ ۲۳ تیرماه به‌پایان رسیده بود، بدون اطلاع به گروه و به‌ناگاه توقیف و لغو مجوز شد.


تئاتر رضا یزدانی  سیما تیرانداز  الهام پاوه نژاد   ژاله صامتی عاشقانه های خیابان هانیه آبله‌کوبها  شیما افتخاری  پردیس پیراهش  تارا رفیعی پور  مریم عبداللهی   مهسا فتوت

گروه تئاتر «ب» ضمن کذب دانستن مصاحبه رییس نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی هر گونه مغایرتی از بازبینی تا اجرا را رد کرده و صحت کار خود را مطابق با بازبینی اعلام می دارد. دلیلی برای توقیف نمایش به گروه اعلام نشده است، این عمل نابهنجار و نابخردانه را محکوم می‌کند.
گروه اجرایی نمایش از تماشاگرانی که پشتوانه تئاتر و «عاشقانه‌های خیابان» هستند و با حمایت‌های شان این اثر را به یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های این دوره اجرایی تبدیل کرده‌اند، سپاسگزار است و از آن گروه از مخاطبان که قصد داشتند در شب‌های باقیمانده «عاشقانه‌های خیابان» را ببیند پوزش می‌طلبد.
«عاشقانه‌های خیابان» در میانه اجرا متوقف شد، اما دغدغه‌ای که منجر به اجرای نمایش شد، به حیات خود ادامه می‌دهد ،چراکه «عاشقانه‌های خیابان» یک هوس زودرس نیست ،بلکه یک تفکر است. گروه «عاشقانه‌های خیابان» با بیان دردهای اجتماعی می‌خواهد صدای مردم مظلوم و بی‌صدای جامعه باشد.

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» با کارگردانی شهرام گیل آبادی از ۲۷ خردادماه ساعت ۲۱:۱۵ اجراهای خود را در سالن استاد سمندریان آغاز کرد و قرار بود تا ۲۶ تیرماه به حیات خود در این سالن ادامه دهد.
نمایشنامه این اثر را محمد چرمشیر و بهمن عباس‌پور نوشته و رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد و ژاله صامتی بازیگران این اثر نمایشی بودند.

همچنین هانیه آبله‌کوبها، شیما افتخاری، پردیس پیراهش، تارا رفیعی پور، مریم عبداللهی و مهسا فتوت، گروه بازیگران مواجهه نمایش بودند که شکلی دیگر از روایت را به نمایش بخشیدند.