بعدی
like
تلویزیون همچنان بر طبل بی تفاوتی می کوبد

آقای کارگردان،این مردم گیلان بودند که اعتراض کردند،نه بیگانگان!

‏. ‏(‏۲۸-‏آذر-‏۱۳۹۸)

آرت کافه-برنا:کارگردان سریال«وارش»: من این موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم که این حواشی و رایزنی‌ها متعلق به جامعه گیلانی نیست و تعداد اندکی که نمی دانم این حواشی چه کمکی به آنها می‌کند، مدام به این موضوع دامن می‌زنند.


یادداشت ملانصرالدین احمد کاوری  سریال  وارش  شما   گیلان هنرمند جابرقاسمعلی

ملانصرالدین:جناب احمد کاوری کارگردان محترم سریال «وارش»،شما که با ساخت این سریال مردم گیلان و فرهنگ شان را نادیده گرفته اید ،دیگر با چه جراتی هنرمندان و مردم معترض این سرزمین سبز را انکار می کنید؟نکند نمی دانید استان گیلان در کجای نقشه ایران قرار گرفته است؟!هنرمندان و سینماگران گیلان را که با قلم و قدم مخالفت شان را با پخش سریال شما اعلام کردند،ندیدید؟!اعضای شورای شهر را هم که به هیچ می انگارید؟نمایندگان این استان بی نظیر را هم که اصلا به حساب نیاوردید و نمی آورید،مردم معترض رشت که مقابل صداوسیما تجمع کرده و ساعاتی نیز بازداشت بودند را هم گیلانی محسوب نمی کنید؟چشم شما دوربین است یا نزدیک بین؟شاید دلخواه بین باشد!
اگر سریال شما به مردم گیلان زمین و فرهنگ شان توهین نکرده،چرا آقای جابر قاسمعلی نویسنده «وارش» از مردم گیلان عذر خواست و درخواست کرد قصورش را ببخشند؟اگر مردم گیلان از توهین های سریال شما ناراحت نشده و اعتراض نکرده اند،چرا صداوسیما بعد از اعتراض،پیش از نمایش و بعد از پخش «وارش» در وصف مردم گیلان فیلم و موسیقی پخش می کند؟!
این تعداد اندکی که شما می گویید چه کسانی هستند؟چرا معرفی نمی کنید؟بگویید دنبال چه منافعی هستند؟شما حق ندارید به عده ای دلسوز که به حمایت از مردم غیور،دلاور و فرهنگ این منطقه زرخیز آمده اند چنین انگ هایی بزنید!
وقتی شما کار خود را بلد نیستید و با مردم مناطق مختلف کشور و فرهنگ شان آشنا نیستید،چرا جسارت کرده و درباره آنها سریال می سازید؟مگر مردم ایران و فرهنگ غنی و دیرین شان زبانم لال بازیچه شما و دیگران هستند؟!
اگر مدیران تلویزیون طبل بی تفاوتی نمی کوبیدند و خواست مردم گیلان را نادیده نگرفته و جلوی پخش این سریال را به احترام گیلانیان غیور می گرفتند،امروز کارگردان آن جرات نمی کرد مردم گیلان را نیز ندید گرفته و معترضان را بیگانه بخواند!
@nasrodinmolla