بعدی
like

برگزاری اکران خصوصی فیلم «سامورایی در برلین»

‏. ‏(‏۲۱-‏خرداد-‏۱۳۹۸)

اکران خصوصی فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

به گزارش آرت کافه ،پیش از آغاز نمایش فیلم مهدی نادری کارگردان ،ابوالفضل صفاری تهیه کننده و بازیگران و عوامل فیلم با حضور روی سن از مخاطبان و مهمانان تشکر کردند .


سینما حمید فرخ نژاد میر طاهر مظلومی  امیر مهدی ژوله   نادر مشاییخی  محسن حسینی  آزاده اسماعیل خانی  غلامرضا موسوی  مجید صالحی

ابوالفضل صفاری تهیه کننده فیلم گفت : این فیلم با کمترین بودجه ساخته شده و به نوعی کاملا در بخش خصوصی تولید شده است . بسیاری از بازیگران و عوامل این فیلم دستمزدهای واقعی خود را نگرفتند .

مهدی نادری کارگردان فیلم نیز گفت : برای ساخت این فیلم مسیر سختی را طی کردیم و اگر همراهی دوستان نبود ساخت این فیلم امکان پذیر نبود.

وی با تشکر از سینماداران و شورای صنفی نمایش افزود : امیدوارم در اکران عدالت برای همه فیلم ها برقرار باشد و برخی فیلم ها مساوی تر نباشند. همچنین از صدا و سیما می خواهم که به همه فیلم ها با یک چشم نگاه کند و تیزر همه را پخش کند.

در این مراسم حمید فرخ نژاد،میر طاهر مظلومی ،امیر مهدی ژوله ، نادر مشاییخی ،محسن حسینی ،آزاده اسماعیل خانی ،غلامرضا موسوی ،مجید صالحی ،محمد حسین قاسمی،حسن مصطفوی، پوریا حیدری وجمع زیادی از هنرمندان و اهالی سینما حضور داشتند.