بعدی
like

اعلام آمار تماشاگران سالن های اداره کل هنرهای نمایشی تا ۴ آبان ماه ۹۷

‏. ‏(‏۷-‏آبان-‏۱۳۹۷)

مجموعه تئاتر شهر ، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج در آماری تعداد تماشاگران نمایش های خود تا ۴ آبان ماه را اعلام کردند.

به گزارش آرت کافه ، مجموعه تئاتر شهر که دومین ماه پاییز را با چهارنمایش آغاز کرده تعداد تماشاگران هر نمایش را از تاریخ آغاز اجرا اعلام کرد.


تئاتر خاتون   حسین عالم بخش مرکزهنرهای نمایشی تئاترشهر

در تالار اصلی نمایش خاتون با کارگردانی حسین عالم بخش ۱۲ نوبت روی صحنه رفته و تا ۴ آبان میزبان ۶۲۴۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۸ بلیت تمام بها ، ۳ بلیت نیم بها و ۶۱۹۱ بلیت مهمان ارائه شده و در گیشه مبلغ ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال دارد.

در تالار قشقایی این مجموعه نیز نمایش نقاشی اشر با کارگردانی فریبرز کریمی روی صحنه است که طی ۹ اجرایی که انجام داده ۵۰۳ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۱۹۹بلیت تمام بها ، ۱۵ بلیت نیم بها ، ۷۹ بلیت تخفیف دار و ۲۱۰ بلیت مهمان ارائه شده و گیشه آن ۸۰ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش ابوالهول با کارگردانی داوود پورحمزه دیگر نمایش مجموعه تئاتر شهر است که در پلاتو اجرا روی صحنه است. این نمایش نیز در ۹ نوبت اجرایی که داشته میزبان ۲۹۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۴۷ بلیت تمام بها ، ۳۹ بلیت تخفیف دار و ۱۰۸ بلیت مهمان ارائه شده که گیشه اش را به ۲۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال رسانده است.

از چهارم آبان ماه نمایش خاموشخانه با کارگردانی مهدی مشهوری نیز در تالار سایه کار خود را آغاز کرده که طی یک اجرا ۳۶ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۲۱بلیت تمام بها و ۱۵ بلیت مهمان ارائه شده که در گیشه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال می شود.

تالار هنر که تنها سالن تخصصی تئاتر کودک و نوجوان اداره کل هنرهای نمایشی محسوب می شود ۴ آذر ماه شاهد آخرین اجرای نمایش های خود بود. نمایش شاپرک ها در خیابان با کارگردانی ناصر آویژه طی ۳۱ نوبت اجرایی که داشت میزبان ۳۹۰۹ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۳۰۹ بلیت تمام بها ، ۶۳۱ بلیت نیم بها ، ۹۶ بلیت تخفیف دار و ۱۰۵۳ بلیت مهمان ارائه شده که مبلغ ۴۱۶ میلیون و ۷۰ هزار ریال برایش در گیشه ثبت شده است.

نمایش دیگر این تالار پدرآن با کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر نیز با ۳۲ اجرا میزبان ۳۵۸۶ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۷۱۲ بلیت تمام بها ، ۷۳۳ بلیت نیم بها ، ۳۳۷ بلیت تخفیف دار و ۸۰۴ بلیت مهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ ۴۱۹ میلیون و ۶۲۵ هزار ریال برایش ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز آبان ماه را با اجرای نمایش آهسته با گل سرخ با کارگردانی هادی مرزبان آغاز کرده است. این نمایش طی ۴ اجرایی که پشت سر گذاشته ۶۴۲ تماشاگر داشته است. برای این نمایش که بها بلیت آن ۲۵ ، ۳۰ و ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده ۲۴۵ بلیت تمام بها (۱۷۵ بلیت ۴۰ هزار تومانی، ۲۲ بلیت ۳۰ هزار تومانی و ۴۸ بلیت ۲۵ هزار تومانی ) ۱۸۳ بلیت نیم بها (۸۷ بلیت ۲۰ هزار تومانی ، ۴۸بلیت ۱۵ هزار تومانی و ۴۸ بلیت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومانی ) و ۲۱۴ بلیت مهمان ارائه شده است. گیشه این نمایش ۱۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ثبت شده است.