بعدی
like
فریبا متخصص:

عصر ، عصر گزیده گویی است

‏. ‏(‏۱۲-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

فریبا متخصص بازیگر رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون ، عصر حاضر را عصر کوتاه گویی و گزیده گویی دانست و حمایت خود را از سومین جشنواره نمایش کوتاه رادیویی «نوایش» اعلام کرد.

به گزارش آرت کافه،وی در این باره گفت : اصولا جشنواره هایی که در خصوص نمایش کوتاه رادیویی باشد را دوست دارم چرا که به دلیل زمان کوتاه شان ، فرصت گوش کردن را به مخاطب می دهند.


رادیو تلویزیون فریبا متخصص  رادیو  تئاتر  سینما  تلویزیون نوایش رادیونمایش

متخصص اضافه کرد: در حال حاضر شرایط به صورتی است که مردم مانند گذشته حوصله گوش کردن به نمایش های رادیویی بلند مدت را ندارند و دوست دارند در کمترین زمان ممکن به نتیجه گیری برسند .

این هنرمند همچنین به مخاطبان علاقه مند به شرکت در بخش مردمی توصیه کرد : اولین چیزی که شرکت کنندگان این بخش باید در نظر بگیرند این است که : ۸۰ درصد یک نمایش خوب رادیویی ، متن آن است ، چرا که اگر متن حرفی برای گفتن داشته باشد مطمئنا می تواند با بازی هنرمندان قابل شنیدن شود، دومین مسئله ریتم و ضرباهنگ خوب است و اینکه هر چه داستان به زندگی خودمان نزدیک تر باشد ، باورپذیرتر می شود .

وی در پایان تأکید کرد: بخش مردمی جشنواره «نوایش» می تواند موقعیت مناسبی باشد برای کسانی که دوست دارند توانایی شان را در زمینه تولید نمایش های کوتاه رادیویی محک بزنند و باید بگویم که من شخصا به این بخش علاقه دارم چرا که به دلیل بکر بودن آثار، با نوآوری های جذابی در آن روبه رو می شویم .

رادیو نمایش در حال جمع آوری آثار بخش حرفه ای و مردمی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی«نوایش» است و علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان و نیز شرکت در این جشنواره به سایت : www.radionamayesh.ir مراجعه کنند.
@nasrodinmolla