بعدی
like
سونیا یونچوا خواننده سوپرانو :

قهرمانان زن داستان‌ها بخشی از شخصیت‌شان را به من هدیه کردند

‏. ‏(‏۱۰-‏آبان-‏۱۳۹۷)

ایفای نقش‌های تکان‌دهنده سونیا یونچوا بارها در دنیا مورد ستایش قرار گرفته است،اما سال گذشته برای این خواننده سوپرانو به طور خاص سالی پرشور بود.

به گزارش آرت کافه به نقل از یورونیوز،ایفای نقش‌های تکان‌دهنده سونیا یونچوا بارها در دنیا مورد ستایش قرار گرفته است،اما سال گذشته برای این خواننده سوپرانو به طور خاص سالی پرشور بود. این خواننده بلغار در یک سال نقش پنج قهرمان شامل توسکا و لوئیزا میلر را ایفا کرد و «مدئا» پنجاهمین نقش اول او در اپرا در طول زندگی حرفه‌ای اوست.


موسیقی سونیا یونچوا  خواننده  بلغارستان  سوپرانو الزا درایسی

سونیا یونچوا، خواننده بلغارستانی سوپرانو درباره آنچه در این نقش ها برای وی جذاب است گفت: برای من چالش این شخصیت‌ها، خواندن نقش آنها و همچنین تطبیق‌شان با زندگی و بدن خودم و هر آنچه که امروز هستم، مسئله اصلی بود.

این خواننده درباره تاثیر نقش هایی که ایفا کرده توضیح داد:وقتی به سال‌های گذشته نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم بزرگ شده‌ام و تغییر کرده‌ام. من همان آدم سابق نیستم و این را دوست دارم. این قهرمانان زن داستان‌ها به من قسمتی از شخصیت‌شان را هدیه کردند.

یونچوا افزود: این ایفای نقش‌ها باعث شد که رشد کنم و انسان را بیشتر بفهمم و طبیعت زنان را درک کنم. فکر می‌کنم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. همه زنان در جهان این ابعاد مختلف را دارند. ما می توانیم همه نوع باشیم.

الزا درایسی که ۶ سال پیش جایزه اپرالیا را دریافت کرده بود، در این اپرا نقش دیرسه را ایفا می‌کند. او شخصیت و هنر همکار خود سونیا یونچوا را ستایش می‌کند. این هنرمند گفت: من جذب او شدم و فکر می کنم سونیا خواننده بی نظیری است. صدای او مرا تحت تاثیر قرار داد و به او گفتم خونسردی‌اش در شرایط سخت مرا به شدت تحت تاثیر قرا می‌دهد. او دل به دریا می‌زند و روش او برای خواندن و حضور فیزیکی و انرژی‌اش برایم جالب است.

درایسی افزود: وقتی با او روی صحنه هستم، مشتاقانه او را دنبال می کنم.

سونیا یونچوا، خواننده سوپرانو با اشاره به اهمیت ترکیب بازی و خواندن در نقش هایش گفت: هر بار که دفترچه نت موسیقی اثر را باز می‌کنم برایم مهم است که بتوانم شخصیت خودم را در آن موسیقی پیدا کنم. در این اثر علاوه بر موضوع صدا می خواهم که بخش بازیگری را هم نشان دهم و همیشه معناهای پنهان را پیدا کنم.

این هنرمند بلغارستانی دلیل جذب شدنش به اپرا را قابلیت آن برای تلنگر زدن به احساسات و تفکرات خود و مخاطبان توصیف می‌کند.