بعدی
like

جواد افشین نژاد مدیر «امور هماهنگی، اجرایی و فنی» تماشاخانه ایرانشهر شد

‏. ‏(‏۹-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

طی حکمی مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رییس تماشاخانه ایرانشهر جواد افشین نژاد را به سمت مدیر هماهنگی، اجرایی و فنی تماشاخانه ایرانشهر منصوب کرد.

به گزارش آرت کافه، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رییس تماشاخانه ایرانشهر در حکمی جواد افشین نژاد را به‌عنوان «مدیر هماهنگی، اجرایی و فنی» این مجموعه تئاتری منصوب کرد.


تئاتر مجید رجبی معمار   خانه هنرمندان ایران تماشاخانه ایرانشهر جواد افشین نژاد

در متن حکم افشین نژاد آمده است:
«نظر به سوابق ارزشمند و ممتد جناب‌عالی درزمینه هماهنگی، برنامه‌ریزی و مدیریت اجرایی در حوزه هنرهای نمایشی به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیر امور هماهنگی، اجرایی و فنی تماشاخانه ایرانشهر منصوب می‌شوید.
در ادامه حکم ایشان آمده است: لازم است در کلیه امور ضمن هماهنگی مقتضی با جناب حسین مسافر آستانه تلاش بایسته‌ای در جهت افزایش رضایتمندی گروه‌های نمایشی و بازدیدکنندگان تماشاخانه با ایجاد محیطی منظم، پویا، امیدبخش شاهد اقدامات درخور نام و سابقه تماشاخانه ایرانشهر باشیم.»

رجبی معمار در مراسم معارفه جواد افشین نژاد که شامگاه دوشنبه ۸ بهمن‌ماه در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات میثم احمدی که از اسفند ۹۵ عهده‌دار این مسوولیت بود عنوان کرد: حسین مسافر آستانه به‌عنوان دبیر شورای سیاستگذاری و نماینده تام‌الاختیار رییس تماشاخانه به فعالیت خود در این مجموعه تئاتری باقوت ادامه خواهد داد.

از سوابق افشین نژاد می‌توان به حضور سه دهه در معاونت اجرایی و انتشارات مرکز هنرهای نمایشی، ریاست تالارهای وحدت، سنگلج، محراب و فرهنگسرای نیاوران اشاره کرد.