بعدی
like

دهن کجی دوباره صداوسیما به مردم!

‏. ‏(‏۶-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

مردم ایران بسیار والاتر از این حرف ها هستند که رییس و مدیران صداوسیما مدام به آنان دهن کجی می کنند!

آرت کافه-ملانصرالدین:گویا عادت زشت دهن کجی به مردم نمی خواهد از ذهن و دل رییس و مدیران صداوسیما محو شود.معلوم نیست چه سیاستی پشت پرده این قضیه وجود دارد!
مردم مسابقات ورزشی را دوست دارند،به خصوص زمانی که عرق ملی و افتخار ایران بزرگ مطرح باشد.برای همین وقتی تیم های ورزشی ایران با تیم های خارجی مسابقه دارد،تمام حواس و نگاه شان به قاب تنگ تلویزیون است تا با برد قهرمانان شان شاد یا از شکست شان غمگین شوند.
مسابقات جهانی والیبال جوانان جهان از تورنمنت های مهم دنیای والیبال است که شیربچه های ایرانی برای اولین بار در طول تاریخ موفق شدند مقام اول این مسابقات را به دست آورند .این دستاورد بسیار بزرگی برای ایران و مردم آن است،اما برای رییس و مدیران صداوسیما گویا از اهمیت چندانی برخوردار نبود و نیست،زیرا نه مسابقات این جوانان غیور را پخش کردند و نه حتی حاضر شدند فینال مهم این مسابقات را به طور زنده یا حتی غیر زنده روی آنتن ببرند!این درحالی است که مسابقات بسیار کم اهمیت از ورزش های مختلف،به طور مداوم از تلویزیون،به خصوص شبکه ورزش پخش می شود!
در زمانی که تیم والیبال جوانان ایران قرار بود در فینال مسابقات بازی کند،همگان چشم به تلویزیون داشتند تا دلاوری آنان را بر صفحه تلویزیون ببینند،اما چشم شان سفید شد و تلویزیون راضی به پخش این مسابقه مهم نشد!ولی به جایش شبکه ورزش مسابقه سوپر جام باشگاه های هلند را نشان می داد که به هیچ وجه مهم نبود!کلا مسابقات باشگاهی کشور هلند برای مخاطبان جذاب نبوده و نیست.شبکه های دیگر نیز ساز خودشان را می زدند!
این دهن کجی به مردم و جفا به جوانان این مرز و بوم بارها و بارها از سوی تلویزیون سر زده است،دلیل این جفاها چیست؟!همه جای دنیا به جوانان و نوجوانان شان اهمیت می دهند غیر از ایران.
وقتی صداوسیما مسابقات فوتبال جوانان جهان را که تیم ایران در آن حضور نداشت را مستقیم پخش می کرد،نباید مسابقات جهانی والیبال جوانان را که تیم ایران نیز در آن حاضر بود را پخش می کرد؟این چه سیاست زشت و غلطی است که رییس و مدیران تلویزیون دارند؟کی قرار است اصلاح شوند؟ صداوسیما همواره ادعا می کند رویکردش بیشتر جوانان هستند،این گونه ادعای خود را ثابت کرده و می کنند؟!
مردم ایران بسیار والاتر از این حرف ها هستند که رییس و مدیران صداوسیما مدام به آنان دهن کجی می کنند!این گونه رفتارهای غیرمنطقی و دور از شان،فقط ریزش مخاطبان این رسانه را به دنبال خواهد داشت که دارد.


یادداشت والیبال جوانان هلند صداوسیما مسابقات والیبال جوانان  جهان

@nasrodinmolla